Kremena Yordanova na 12. Brending konferenciji
Kremena Yordanova, marketinški strateg s 17+ godina iskustva, govori na 12. Brending konferenciji o izgradnji brendova u budućnosti Zamisli brendo...
Tek kada se nezadovoljstvo prelije i na ulice, nešto se počne mijenjati. Tako je bilo i sa ženama koje su se na ulicama morale izboriti za poboljšanje životnih uslova krajem 19. i početkom 20. vijeka. Na to nas podsjeća međunarodni Dan žena koji se ove godine obilježava 112. put, a dan prije njega medijska grupacija Oslobođenje počinje projekat “Ja sam žena” kojim će se predstaviti žene različitih profesija i životnih priča koje su inspirativne, jedinstvene, nose duh promjena i koje zaslužuju da budu ispričane.
Projekat će konceptualno biti zasnovan na tri glavna segmenta: Ja sam promjena #sasvim lično, Ja sam inspiracija #svijetkrojimposvojojmjeri i Ja sam jedinstvena #onemijenjajusvijet, a u okviru svakog će se naći žene koje će predstaviti svoj životni put, profesiju, odluke, ispričati situacije u kojima su se našle svojim ispravnim, pogrešnim izborima ili silom životnih prilika.
Segmenti projekta, kako im i nazivi sugerišu, donose publici lične priče o promjenama na koje su se odlučile u životu, ali i u politici, svijetu biznisa i segmentima javnog života. Lice, naličje i težina “medalja” koje su ostvarile i nosile u potpunosti će biti predstavljeni kroz potpuno drugu, otvorenu dimenziju njihove stvarnosti. Kako je biti žena u tom svijetu, koji su stereotipi, predrasude i prepreke sa kojima se suočavaju, samo su neka od pitanja na koja ćemo u martu i aprilu donositi odgovore putem digitalnih i printanih platformi Oslobođenja, kao i na grupacijskim društvenim mrežama.
Među pričama će se naći i one inspirativne, one koje su na putu do toga da postanu inspiracija išle putem bez prečica, ali su odvažne u svojim namjerama i ambicijama uspjele postići ciljeve. Treći segment, bez pretjerivanja prati slogan “one mijenjaju svijet”, a predstaviće ga žene koje danas postavljaju trendove, mijenjaju svojim stilovima života navike, običaje i svijest pojedinaca, ali i društva u cjelini.
Projekat “Ja sam žena” nije isključivo namijenjen ženama, već i muškarcima budući da su im mnogi procesi zajednički već od samog rođenja. O tome kolika je uloga muškaraca u životima žena takođe će biti riječi, a sam cilj projekta je pokazati kojom snagom žene mogu živjeti svoj poziv za sva vremena, spremne, hrabre i noseći odvažnost za život. Kroz pozitivne primjere vidjećemo i da se žene, kako se to stereotipno predstavlja, ne bore protiv muškaraca, već se bore za jednak položaj i tretman, a za one koji smatraju da je to nemoguće ili nedovoljno, tu su One.
Možda nisu Rosa Luxembourg i Clara Zetkin, ali su pokazale da vlastitom snagom i odvažnošću mogu zaobići mnoge prepreke sa kojima se suočavaju, čak i u savremenom svijetu. Žene su nosioci prvog ljudskog hromosoma, a njihova evolucija je osigurala opstanak ljudske vrste. Svaka od njih ima ono po čemu je posebna. Svaka ima dar. Od žena koje svojim rukama stvaraju magiju, one koje od slatkiša i cvijeća naprave čaroliju ili od balona i papira bajkoviti svijet ili pak svojim odlukama mijenjaju ovaj svijet, žene su vijekovima dokazivale da su sposobne i vrijedne pažnje, a na nama ostaje da cijenimo njihov rad, trud i zalaganje te da omogućimo da njihove priče budu ispričane. Njihov doprinos ljudskoj evoluciji važniji je nego što je ikada prihvaćeno i zato ih slavimo ovim projektom. One su žene, a koja je vaša supermoć?!
PROMO