![Savršen miris za Dan zaljubljenih: Ekskluzivne preporuke iz Plaza parfumerije](https://www.ljepotaizdravlje.ba/wp-content/uploads/2025/02/tiziana_terenzi_pisces-e1739356974927-600x470.jpeg)
Savršen miris za Dan zaljubljenih: Ekskluzivne preporuke iz Plaza parfumerije
Za Dan zaljubljenih, Plaza parfumerije donose preporuku neodoljivih mirisa koji će biti idealan poklon za voljenu osobu, ...
Nakon 15 godina prisutnosti na tržištu, Jana je 2018. predstavila platformu “Duboko iznad svih”, a skupa s njom i novi vizuelni identitet, komunikacijsku strategiju i novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica. Sve u skladu s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače Jana voda dolazi iz netaknutog izvora dubokog 800 metara, u svojoj iskonskoj čistoći. Zbog funkcionalnih benefita te dugotrajnog prolaza vode kroz razne geološke strukture, pokazujući savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom čistoćom, ove je godine Jana dospjela u sam vrh prestižnog svjetskog takmičenja Monde Selection, gdje je za kvalitetu okrunjena zlatnom medaljom (Gold Quality Award).
Monde Selection je prestižno takmičenje za kvalitetu u svijetu, s tradicijom koja datira još iz 1961. godine. Njegova misija je ocijeniti proizvode prema najvišim kriterijumima koje procjenjuje nezavisni stručni žiri, a sve s ciljem da potrošač pri odabiru proizvoda s oznakom kvalitete Monde Selection, bude siguran da bira visokokvalitetan proizvod.
U jakoj konkurenciji od čak 516 proizvoda u kategoriji “Pivo, voda i negazirana pića”, žiri svjetskog takmičenja Monde Selection je zlatnu medalju za kvalitet dodijelio upravo Jani.
Takmičenje ima sedam kategorija i četiri nivoa nagrada, a kušano je i testirano 2948 proizvoda iz 90 zemalja. Proizvode je ocjenjivalo 70 nepristranih međunarodnih stručnjaka među kojima su: Michelinovi kuhari, svjetski poznati enolozi, univerzitetski profesori i nutricionisti. Kriterijumi i parametri ocjenjivanja variraju ovisno o vrstama proizvoda koji se ocjenjuju, ali uvijek su u okvirima globalnog pristupa evaluaciji. Stručnjaci Monde Selectiona ocjenjuju okus, miris, vizuelni aspekt te ostale klasične kriterijume, ali u obzir uzimaju i informacije koje su date potrošačima, korištene sastojke, inovacije, pakiranje i vjerodostojnost reklamnih tvrdnji. Za visok kvalitet proizvoda nagrađene su 973 kompanije.
Rezultati takmičenja službeno su objavljeni početkom juna, na godišnjoj dodjeli nagrada u Rimu. Dobijanjem ove nagrade, Jana prirodna mineralna negazirana voda dobila je međunarodnu potvrdu vrhunskog kvaliteta.
Tekst i foto: PR