Geely lansirao modele Coolray i Starray u BiH
Geely, kineski automobilski gigant, stigao je u BiH, donoseći inovativne modele poput Coolray i Starray, spoj tehnologije i održivosti Geely, jedn...
Nakon 15 godina prisutnosti na tržištu, Jana je 2018. predstavila platformu “Duboko iznad svih”, a skupa s njom i novi vizuelni identitet, komunikacijsku strategiju i novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica. Sve u skladu s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače Jana voda dolazi iz netaknutog izvora dubokog 800 metara, u svojoj iskonskoj čistoći. Zbog funkcionalnih benefita te dugotrajnog prolaza vode kroz razne geološke strukture, pokazujući savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom čistoćom, ove je godine Jana dospjela u sam vrh prestižnog svjetskog takmičenja Monde Selection, gdje je za kvalitetu okrunjena zlatnom medaljom (Gold Quality Award).
Monde Selection je prestižno takmičenje za kvalitetu u svijetu, s tradicijom koja datira još iz 1961. godine. Njegova misija je ocijeniti proizvode prema najvišim kriterijumima koje procjenjuje nezavisni stručni žiri, a sve s ciljem da potrošač pri odabiru proizvoda s oznakom kvalitete Monde Selection, bude siguran da bira visokokvalitetan proizvod.
U jakoj konkurenciji od čak 516 proizvoda u kategoriji “Pivo, voda i negazirana pića”, žiri svjetskog takmičenja Monde Selection je zlatnu medalju za kvalitet dodijelio upravo Jani.
Takmičenje ima sedam kategorija i četiri nivoa nagrada, a kušano je i testirano 2948 proizvoda iz 90 zemalja. Proizvode je ocjenjivalo 70 nepristranih međunarodnih stručnjaka među kojima su: Michelinovi kuhari, svjetski poznati enolozi, univerzitetski profesori i nutricionisti. Kriterijumi i parametri ocjenjivanja variraju ovisno o vrstama proizvoda koji se ocjenjuju, ali uvijek su u okvirima globalnog pristupa evaluaciji. Stručnjaci Monde Selectiona ocjenjuju okus, miris, vizuelni aspekt te ostale klasične kriterijume, ali u obzir uzimaju i informacije koje su date potrošačima, korištene sastojke, inovacije, pakiranje i vjerodostojnost reklamnih tvrdnji. Za visok kvalitet proizvoda nagrađene su 973 kompanije.
Rezultati takmičenja službeno su objavljeni početkom juna, na godišnjoj dodjeli nagrada u Rimu. Dobijanjem ove nagrade, Jana prirodna mineralna negazirana voda dobila je međunarodnu potvrdu vrhunskog kvaliteta.
Tekst i foto: PR