Belma Tvico predstavlja Dichotomy: Slavljenje dualnosti i svjedočanstvo otpornosti
Kolekcija Dichotomy za jesen/zimu 2024/2025 istražuje dualnost dobra i zla, spajajući vanvremensku filozofiju s bezvremenskim dizajnom “Linija koj...
Novembar je mjesec u kom muškarci širom planete puštaju brkove s ciljem podizanja svijesti o važnosti muškog zdravlja i borbe protiv karcinoma prostate, testisa i očuvanje mentalnog zdravlja muškaraca.
Movember, kako je ovaj globalni pokret dobio ime, godinama podržavaju i zaposleni u farmaceutskoj kompaniji Hemofarm. Ove godine petorica “brka” govore zašto su brkovi važni, šta je za njih Movember i zašto je o muškom zdravlju potrebno brinuti tokom cijele godine, a ne samo u ovom mjesecu.
Svake godine u zemljama Evropske unije registruje se 450.000 novooboljelih od raka prostate, a svake tri minute u svijetu jedan muškarac dobije dijagnozu raka prostate. Preventivni pregledi i rana dijagnostika daju veće šanse za izlječenje.
Zahvaljujući prevenciji i ranom otkrivanju karcinoma testisa Petar Likić danas ima priliku da uživa u svakom danu sa svojom porodicom i prijateljima.
“Prevencija, prevencija i opet prevencija, a za slučaj da neko nije razumio – prevencija! Prošao sam agoniju, ali ono zbog čega danas razgovaram s vama i zbog čega svaki dan gledam porodicu i prijatelje jesu preventivni pregledi i rano otkrivanje tumora testisa. Brkovi su simbol jedne borbe malog čovjeka protiv strašne bolesti. Ako se bar neko zamisli nad ovom pričom, ako bar nekoga ponukamo da ode da na pregled, da malo razmisli o važnosti zdravlja, uradili smo ogromnu stvar. Od pojedinca kreće”, kaže Petar koji je danas sretni otac troje djece.
Njegov kolega Saša Miljanović navodi da se muškarci na našem području tradicionalno doživljavaju kao jači pol i zato su navikli da ne pokazuju kada ih nešto boli ili muči. Ipak poručuje da odlasci ljekaru ne znači da je neko hipohondar i da briga o vlastitom zdravlju nije luksuz.
“Mi u Hemofarmu cijele godine promovišemo zdravlje i zdrav život, a novembar je rezervisan za muškarce jer želimo stalno i aktivno poticati promjene svih nas, da više pazimo na sebe i redovno odlazimo na preglede. Istovremeno ovo zajedničko iskustvo puštanja brkova u novembru povezuje nas i kao radne kolege i kao drugare”, otkrio je još jedan “Hemofarmov brka” Nikša Boroja.
Da promovisanje zdravog načina života nikad nije bilo važnije, a preventivni pregledi potrebniji slaže se i Slobodan Marić: “Ako je ovo način da utičem na bilo koga u svojoj zajednici da reaguje, da ode na pregled, da se i nakon operacije osjeća dobro u vlastitoj koži, onda nije bitno odakle ideja potiče, bitno je da ima efekta.”
Duško Radonić zaključuje da je ponekad potrebno podsjetiti ljude na važne stvari u životu: “Tako sam brkove pustio da skrenem pažnju i apelujem na sve da muško zdravlje nije tabu tema. Na kraju, tabui su tu da ih rušimo. Pregledi su od suštinske važnosti.”
PROMO