Geely lansirao modele Coolray i Starray u BiH
Geely, kineski automobilski gigant, stigao je u BiH, donoseći inovativne modele poput Coolray i Starray, spoj tehnologije i održivosti Geely, jedn...
Poznato televizijsko lice Mario Mlinarić, uskače u svoju novu avanturu koju donosi zabavno takmičarski show “Survivor”.
Prihvativši novi izazov u karijeri, Mario će na dalekoj i egzotičnoj mikro lokaciji u Dominikanskoj Republici preuzeti voditeljsku ulogu jednog od svjetski najuspješnijih televizijskih formata koji je okrunjen prestižnom nagradom Emmy, a ondje će iz prve ruke pratiti odvažne kandidate koji će sve blagodati modernog života zamijeniti boravkom na nepoznatom terenu u surovim uslovima.
“Zadovoljstvo je biti dio ovako dinamičnog i avanturističkog projekta i radujem se novom iskustvu koje ću zasigurno pamtiti cijeli život. Kao i uvijek daću sve od sebe, a svim kandidatima želim puno uspjeha. Ovo će biti epska borba i kandidatima neće biti nimalo jednostavno, ali savjet je – budi uporan, budi ustrajan, vjeruj u sebe i dođi do samog kraja. Neka najbolji pobjedi”, izjavio je Mario.
Iako mu je televizijski svijet dobro poznat, voditeljska uloga u adrenalinskom showu koji se zasniva na borbi za preživljavanje uz brojne preokrete i iznenađenja potpuno je novo iskustvo u njegovoj bogatoj i svestranoj karijeri. Iako nosi titulu magistra kineziologije i kondicijskog trenera, s kandidatima “Survivora” zajednička mu je ljubav prema adrenalinu i spremnost da testira vlastite granice, o čemu najbolje govori činjenica da je oborio čak tri Guinessova rekorda, a njegova sportska stručnost biće samo jedna od prednosti koja će mu biti od koristi tokom boravka na nepoznatoj teritoriji.
Motivacija, snaga i izdržljivost ključni su faktori za uspjeh u showu, no samo oni kandidati koji su spremni nadmašiti sami sebe mogu osigurati vlastiti opstanak i pobjedu u igri iskušenja koju donosi “Survivor”. Od svog osnivanja 1997. show je produciran na 48 teritorija, postavši tako jedan od najvećih televizijskih fenomena u posljednjih 25 godina. Popularnost ovog formata koji je u vlasništvu medijske kompanije Banijay kontinuirano raste, a s 24 potvrđene produkcije prošle godine ostvario je najveći uspjeh dosad. Borba za preživljavanje samo što nije počela, a kako će izgledati opstanak i suživot kandidata saznaćemo uskoro na Novoj BH!
PROMO