Secesija IX: Moda i umjetnost u službi baštine i poruke
Manifestacija Secesija IX u Sarajevu spaja modni dizajn, kulturnu baštinu i snažne društvene poruke kroz tri unikatne kolekcije Emine Husedžinović ...
Ove godine Pantenol by Galenika je jedan od partnera koji je zaslužan za dobru zabavu i odličan provod na Eiffelovom mostu u Sarajevu. Kako je Sarajevo Film Festival, kao jedinstveni praznik filma u svom punom sjaju, uveliko u toku, brend Pantenol se potrudio da Sarajevu tokom festivalskih dana zaista ne nedostaje zabave i dobrog provoda, stoga su svi ljubitelji fantastične muzike i dobre atmosferepozvani da posjete festivalski afterparty na Skenderiji i uživaju uz regionalne muzičke zvijezde.
Sve posjetioce muzičkih događaja na Eiffelovom mostu tokom trajanja Sarajevo Film Festivala očekuju sjajna iznenađenja, a 19. avgust rezervisan je za Pantenol Butterfly Dance Night. Naime, poznati bosanskohercegovački glumački dvojac, Amila Terzimehić i Emir Fejzić glavni su akteri u reklamnom spotu za Pantenol pjenu koji je snimljen u BiH, a za posjetioce Eiffelovog mosta će izvesti fantastičnu plesnu koreografiju – Pantenol Butterfly Dance finalne večeri Festivala u petak sa početkom u 20:30 časova. Te večeri biće dodijeljene tri puta po dvije VIP ulaznice posjetiocima iz publike koji se pridruže glumcima i zaplešu Pantenol ples.
„Pantenol i Galenika pozivaju sve posjetioce našeg glavnog grada i Sarajevo Film Festivala, kao i naše sugrađane da nam se u petak, finalno veče Festivala pridruže na Eiffelovom mostu, te da se zajedno za našim glumcima iz Pantenol spota zabave i zaplešu. Brend Pantenol je ove godine obilježio jubilej kvaliteta i povjerenja, a pravi i dugoročni uspjeh je moguć samo ako njegujemo partnerske odnose, zato smo ponosni što smo ove godine partneri ovakvog jedinstevnog događaja na Eiffeovom mostu“, – izjavio je Naid Gubaljević, Country Manager za Bosnu i Hercegovinu u kompaniji Galenika.
Podsjećanje da svako veče na Eiffelovom mostu posjetioci mogu osvojiti 3×2 ulaznice za VIP dio događaja, a sve što je potrebno jeste da na mostu pronađu veliki Pantenol leptir gdje će se uslikati, a nakon toga fotografiju ili video objaviti na društvenim mrežama, te označiti @pantenol.rs.
Pantenol kompanije Galenika obilježio je ove godine 62. rođendan kao brend sa neuobičajeno dugom tradicijom. Od 1960. godine proizvedeno je čak 40 miliona pakovanja Pantenol proizvoda koji su plasirani širom svijeta. Pantenol je decenijama bio važan dio portfolija kompanije Galenika, čak i prije akvizicije od strane brazilske kompanije EMS. Danas, sa investicijama u rast i širenje portfolija, te hrabrim i svrsishodnim angažovanjem ka potrošačima, Pantenol živi vrijednosti koje predstavlja i nastavlja da raste.
PROMO