Woman.Comm of the Year: Regionalna nagrada za žene iz komunikacijske industrije
Sarajevska Vijećnica 6. decembra domaćin je svečanosti Woman.Comm of the Year, gdje će se nagraditi žene koje pomiču granice u komunikacijskoj indu...
Ljubitelji patika, koji su u nedjelju, 17. novembra posjetili Nike shop u Delta Planetu u Banjaluci, imali su priliku da uživaju u pravom modnom iskustvu kakvo se može doživjeti samo na slikanju editorijala za najpoznatije fashion&lifestyle magazine. Shop je tog dana na kratko pretvoren u mali modni studio, a priliku da iskuse jedinstveni Nike doživljaj dobile su djevojke koje su pobijedile u aktivaciji koja je organizovana na Instagramu u aktivaciji koja je organizovana na Instagramu.
Pobjednice aktivacije su kao nagradu dobile priliku da postanu nove Shadow devojke, po uzoru na Banjalučanke Ivanu Macanović, Vanju Mišić, Milicu Budimir i Snježanu Šućur.
Zahvaljujući timu profesionalnih stilista, frizera, šminkera i fotografa Branka R, Ivana Mršić i Tamara Vuković su, bez ustručavanja i treme, poput pravih profesionalaca uradile set modnih fotografija, nalik na one koje su korištene za globalnu kampanju.
Podršku djevojkama, koje su se te večeri našle u ulozi modela, pružale su Ivana, Vanja i Snježana. Za potpuni outfit, šminku i fruzuru pobrinuo se mladi bh. stilista Kosta Miljković. Sjajna atmosfera koja je vladala među cijelim timom, doprinijela je da se djevojke osjećaju kao prave zvijezde, dok su one svojim stavom i samopouzdanjem pokazale da su potpuno zasluženo stekle titulu Shadow djevojke.
Osim atraktivne garderobe, must-have bile su i Nike Air Force 1 Shadow, patike koje su svojom inovativnošću osvojile cijeli svijet.
WE ARE ALL FOR 1.