Zdrav i ukusan obrok za mališane: Novi Argeta junior namaz
Argeta junior predstavlja novi namaz od kokošjih prsa na žaru, obogaćen prirodnim začinima, idealan za zdrave obroke koje djeca obožavaju Slijedeć...
Na policama prodavnica i u omiljenim ugostiteljskim objektima čeka vas nova, limitirana edicija staklenih boca Sarajevskog kiseljaka sa posve drugačijim, modernim etiketama koje simbolizuju snagu i čistoću vode, mladost, ljubav, povezivanje s prirodom i ljudima, brigu o njima, te nadasve bude neka lijepa (o)sjećanja.
Dizajnirali su ih Elma Nukić, Sergej Mačar, Andrea Aleksić i Zorana Urumović, studenti Akademije likovnih umjetnosti iz Sarajeva i Akademije umjetnosti iz Banje Luke, uz mentorsku pomoć Jelene Gubor i Bojana Hadžihalilovića, profesora grafičkog dizajna na pomenutim ustanovama.
Limitirana edicija povratne staklene ambalaže dostupna je do kraja oktobra 2022. godine, a dio sredstava od prodaje donirat će se Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu i Akademiji umjetnosti u Banjoj Luci za nabavku opreme za rad.
Kupovinom bilo koje boce Sarajevskog kiseljaka iz “studentske” edicije, direktan doprinos unapređenju uslova obrazovanja studenata umjetnosti mogu dati i građani Bosne i Hercegovine. O ovoj lijepoj suradnji snimljen je i kratak video:
Izboru najboljih studentskih etiketa prethodio je konkurs na partnerskim akademijama u Sarajevu i Banjoj Luci. Detaljan, precizan i izazovan projektni zadatak Sarajevskog kiseljaka na prvu je izazvao ogromnu pažnju studenata i otvorio žestoku utrku za što boljim idejnim rješenjima. Dodatna motivacija su bile novčane nagrade za najbolje i donacija akademijama.
“Ovakvi izazovi su jedan od ključnih momenata u razvoju naših studenata. Kada su dobili šansu da dizajniraju etiketu Sarajevskog kiseljaka skakali su od sreće, jer je ovo najznačajnija prilika u njihovoj dosadašnjoj mladoj karijeri da naprave nešto, konkretno etiketu koja će biti prepoznata, odštampana i distribuirana na tržište. Milion ljudi će na stolu moći držati vodu sa baš njihovom etiketom i to za jedan “kraljevski” brend kao što je Sarajevski kiseljak. Imajući to u vidu, od početka je vladala super energija i vodila se velika
kreativna borba. Neko pri tome padne, a neko pobijedi. Kao mentoru, bilo mi je zadovoljstvo učestvovati u tom procesu i zahvalni smo Sarajevskom kiseljaku što misli na mlade ljude i što nam s ovakvim projektima zemlju čini ljepšom”, istakao je Bojan Hadžihalilović, profesor na ALU Sarajevo.
Podjednako dobra atmosfera tokom trajanja konkursa vladala je i na banjalučkoj Akademiji umjetnosti, pod mentorstvom profesorice Jelene Gubor.
“Prezadovoljni smo cijelim ovim projektom, jer je ovo win-win situacija, studenti su dobili etikete koje su plasirane na tržište, što je za njih sjajna referenca, Sarajevski kiseljak je dobio novi izgled boca što sa sobom nosi i proširenje ciljne grupe, a katedre će kroz nastavak ovog projekta dobiti podršku u vidu opreme što će sigurno doprinijeti unapređenju nastavnog procesa. Ovo je pokazatelj da ima mjesta za ovakve projekte i saradnju s realnim sektorom,
da smo sa svojim mladim dizajnerima spremni odgovoriti na takvu vrstu izazova i ponuditi pametna rješenja, jer dizajn jeste pametna stvar. Sarajevski kiseljak je pokazao kako se to radi, odgovorno i savjesno”, kazala je prof. Gubor.
U izboru najboljih među 37 prijavljenih studentskih radova učestvovali su i uposlenici Sarajevskog kiseljaka.
“Kada pogledate etikete, izašli smo iz određenih okvira po pitanju izgleda Sarajevskog kiseljaka. Sve četiri su potpuno različite i prikazuju jedinstveni izražaj svakog od autora, no povezuje ih svježina, razigranost i smjelost jedne nove nadolazeće generacije talenata. Studenti su sa srcem pristupili zadatku, zbog čega smo zaista ponosni na cijeli projekat i naše #preKULturne boce. Sarajevski kiseljak ostaje dosljedan svom putu podrške kulturi i umjetnosti, ali i mladim ljudima. Oni su budućnost ove zemlje, zaslužuju priliku da pokažu šta znaju i zaslužuju svaku vrstu podrške. Dodatno zadovoljstvo pričinjava nam činjenica da smo ovim projektom povezali dvije bh. akademije i doprinijeli stvaranju nekih novih veza koje će, nadamo se, nastaviti da traju i donose neke nove, pozitivne priče”, istakla je Dunja Durmo, voditeljica robnih marki kompanije Sarajevski kiseljak.
PROMO