Priča o brendu: Atika kozmetika – inovativni pristup njezi kože

by | 20 Juna, 2022
Priča o brendu Atika kozmetika Sladjana Trivic Stanic

Atika kozmetika je inovativan pristup njezi kože koji objedinjuje savremena naučna dostignuća iz oblasti farmacije, nutricionizma i medicine. Svaki Atika proizvod osim 100% prirodne kozmetike sadrži i edukacije o ishrani, zdravlju te životnim navikama koje utiču na izgled kože.

Više o svemu ovome saznali smo od Slađane Trivić Stanić, vlasnice brenda Atika!

Šta je bila vaša inspiracija za ovako neobičan koncept?

Sa aknama se borim dvadeset godina. Od djetinjstva sam se obraćala dermatolozima, išla na tretmane i probavala svaki proizvod koji su mi preporučili. To je rezultiralo izmučenom kožom, koja je istovremeno bila problematična i puna akni, a dehidrirana na površini. Nakon dvije decenije neuspješne borbe, moje akne su nestale kada sam otkrila da ih prouzrokuje hormonski disbalans, promijenila ishranu i prešla na 100% prirodnu kozmetiku. Tada sam shvatila da ne postoji brend koji će kupca uputiti da preispita svoje zdravstveno stanje i životne navike prije nego što da novac na neki proizvod. Odlučila sam da to promijenim.

Po čemu se Atika kozmetika razlikuje od ostalih brendova prirodne kozmetike?

Većina brendova prirodne kozmetike se oslanja na tradicionalne recepture. Iako nemam ništa protiv recepata koje su koristile naše bake, smatram da one nisu adekvatne za borbu sa problemima savremene žene, čija je koža izložena nizu negativnih uticaja koji nisu ni postojali u doba naših predaka. Zato je prirodna kozmetika često komedogena, ne štiti kožu od zračenja, ne može da se izbori sa modernom šminkom niti raznim zagađenjima i bakterijama sa kojima smo svakodnevno u kontaktu. Iz tog razloga sam zadržala prirodne sastojke ali recepture i testiranja prepustila farmaceutima, naučnicima i doktorima.

Atika Kozmetika

Atika kozmetika

Kakve su reakcije ljudi na taj koncept?

Veliki je izazov popularizovati ovakav pristup jer on zahtijeva kompletno mijenjanje svijesti. Cijeli život nas bombarduju reklamama u kojima magični proizvodi preko noći rješavaju problem akni, bora, mitisera, suhe kože. Tako se stvorio mit da je dovoljno namazati neku kremu i život ti se momentalno mijenja. I onda se pojavimo mi i kažemo da je za zdravu i lijepu kožu neophodno promijeniti navike iz korijena, paziti na ishranu, način čišćenja kože, obratiti pažnju na zdravstveno stanje, u suštini, uložiti napor i trud. Razumljivo je da to nije nešto što kupac želi da čuje, ali je istina i svako ko posluša naše savjete i promjeni životne navike, jako brzo osjeti promjene i na koži ali i na zdravlju, tijelu i energiji.

Koje greške najčešće ljudi prave u njezi kože?

Izdvojiću samo najčešće. Uprkos moru upozorenja da se SPF zbog zračenja mora nositi i na suncu i na snijegu i kiši, većina žena i dalje smatra da kremu sa zaštitnim faktorom treba da nosi samo na ljetovanju ili eventualno tokom ljeta. Tako koža lica ubrzano stari, dobijamo pigmentacijske fleke, bore, hrapavu teksturu kože. Druga najčešća greška je u čišćenju lica gdje ljudi još uvijek ne shvataju da se nenašminkana koža ne može adekvatno očistiti vodom ili sapunom, te da se našminkana koža ne može očistiti makeup maramicama i površinskim gelovima. Neadekvatno čišćenje kože je glavni uzrok mitisera i akni. Treća najčešća greška je nepoznavanje sastojaka, pa ljudi nasumice koriste 2-3 proizvoda čiji sastojci ne smiju da se miješaju, što dovodi do alergija, osipa, akni.

Atika Kozmetika

Brend ambasadori Atika kozmetike su uspješne žene!

Vaši ambasadori nisu modeli ni influenseri, već uspješne žene. Šta time poručujete?

Poručujemo da je vrijeme za reorganizaciju društvenih vrijednosti! Nisam protivnik ljepote i popularnosti, ali ako svaki brend za ambasadore bira ljude koji su popularni samo zbog izgleda ili privlačni zbog broja pratilaca, ženama šaljemo poruku da su to jedine dvije vrijednosti koje se danas cijene. Zato su naši brend ambasadori umjetnice koje se bore protiv stereotipa, doktorice koje spašavaju ljudske živote, profesorice koje su dale doprinos obrazovanju mlađih generacija, jednostavno snažne, moćne žene čiji rad mijenja svijet.

Za kraj, imate li beauty savjet za naše čitateljke?

Znanje je jedini način da se zaštitite od marketinške mašinerije. Naučite kako vaša koža funkcioniše, šta utiče na njen izgled i zdravlje, kakvi sastojci joj odgovaraju pa se tek onda zaputite u kupovinu kozmetičkih proizvoda.

ljepotaizdravlje.ba

PROMO