Zdrav i ukusan obrok za mališane: Novi Argeta junior namaz
Argeta junior predstavlja novi namaz od kokošjih prsa na žaru, obogaćen prirodnim začinima, idealan za zdrave obroke koje djeca obožavaju Slijedeć...
Poput modela na pistama, Gloria kozmetika već godinama suvereno korača svjetskim kozmetičkim trendovima
Moda i prirodna kozmetika idu skupa, ruku pod ruku, dobro nam je to poznato. A gotovo da ne postoji bolje mjesto za ukrštavanje najmodernijih trendova u svijetu visoke mode s vrhunskom prirodnom kozmetikom GLORIA od revija u sklopu Fashion Weeka u Milanu.
Milano, kao jedna od najvećih svjetskih modnih prijestolnica, privlači i okuplja hiljade modnih profesionalaca i talentovanih dizajnera koji su spremni da otkriju nove brendove, lica i trendove što se posebno ističe tokom FW u Milanu.
Za uljepšavanje modela na Emerging Talents Milan Fashion Showu korišteni su samo najbolji kozmetički proizvodi. Zato su kao bazu za makeup modelima, neki od najvećih svjetskih vizažista poput Valerie Orlando, koristili samo vrhunske GLORIA proizvode: dnevnu kremu, piling za lice, hijaluronsku kremu, masku od zelene gline, mlijeko za čišćenje lica… No, posebno oduševljenje izazvao je GLORIA Zlatni serum od smilja koji su vizažisti ocijenili uistinu čarobnom podlogom za makeup!
Spektakularni Runaway fashion show, čiji je Prirodna kozmetika GLORIA bila sponzor, održan je 23. februara u impozantnoj istorijskoj Palazzo Visconti, a GLORIA proizvodi su korišteni i tokom ostalih dana. Posebno su se istakli i u sklopu predivnog “Beauty and Bridal by Valeria Orlando” showa posvećenog vjenčanju i kozmetici te dvodnevnoj modnoj prezentaciji 25. i 26. februara.
Iako se svjetskoj modnoj sceni GLORIA vrhunska kozmetika predstavila prvi put, njeno predstavljanje popraćeno je aplauzom i priznanjem od strane publike i učesnika, a oko njenog učestovovanja na ovom prestižnom događaju se angažovao Josip Grabovac, modni novinar, konsultant i brand developer, koji u ovoj prijestolnici mode djeluje već osam godina.
Predstavljanje branda GLORIA na Emerging Talents Milan Fashion Showu u sklopu trajanja Milanske sedmice mode mode podržali su i generalni konzul Bosne i Hercegovine u Milanu Dragan Mihaljević, generalni konzul Hrvatske u Milanu Stjepan Ribić, direktorica Glorie Neira Kurtović, direktorica marketinga Glorie Maja Pehar, naša poznata lica iz svijeta mode Sarah Čerkez i Amra Džeko, Ivana Stavljenić iz Green&More media i Danijela Škutor konsultantica za marketing i digitalnu umjetnost.
GLORIA je bazirana na najkvalitetnijim prirodnim i organskim sastojcima, a iza svake formulacija stoje godine istraživanja, znanje, velika ljubav i trud. Milanska je modna scena u ovo kratko vrijeme već prepoznala i potvrdila njen kvalitet te je stala uz bok snažnim, kultnim imenima visoke mode.
“Dok svjedočimo brzim promjenama trendova i mode, lijepa i njegovana koža je ono čemu uvijek težimo. Stoga smo iznimno ponosni što smo upravo ovdje u Milanu prepoznati i pohvaljeni od strane vrhunskih vizažista i stručnjaka te smo još jednom dokazali da je kvalitet sastojaka, ljubav prema stvaranju ključ našeg uspjeha”, izjavila je Gloria Galić Volarić, osnivačica branda.
Njega kože je ženama nezaobilazan dio svakodnevne rutine, zbog čega, baš kao što pomno biraju odjeću koju će nositi, posebnu pažnju posvećuju odabiru proizvoda kojima će njegovati kožu. Još od početka 20. vijeka postoji snažna poveznica između mode i kozmetike. Nerijetko su modni stilovi imali snažan uticaj na kozmetičku industriju, a s njihovim promjenama, mijenjala se i kozmetička scena no cilj je ostao isti, a to je – da se osjećamo dobro u svojoj koži!
NICKSOLAND, ANDREA PIFFARI, MATT BRYAN, IMAX TREE