![KAUR predstavlja novu capsule kolekciju Hot at Home](https://www.ljepotaizdravlje.ba/wp-content/uploads/2025/02/kk-600x452.png)
KAUR predstavlja novu capsule kolekciju Hot at Home
Otkrijte KAUR Hot at Home kolekciju – spoj elegancije, senzualnosti i udobnosti. Prirodni materijali i zavodljivi krojevi za svaki trenutak dana! ...
Događaju su prisustvovale Stankica Stojanović, Dijana Tepšić, Bojan Dragišić, Nikolina Sabljić, Marijana Jungić, dr. Jelena Krčum, Ljiljana Šipragić i mnogi drugi predstavnici banjalučkog javnog života.
-Nama je Banja Luka važna na tržišnoj i modnoj mapi regije. Ne samo zbog toga što se i do Zagreba pročulo da su ovdje najljepše žene, već i zbog njihove prefinjenosti, urođenog modnog ukusa i ljepote koju grad nosi, rekla je Sanda Šeparović, PR i marketing menažderica Borbolete.
Borboleta je postoji još od 2012. s jednim ciljem – stvaranja šarmantnih malih dragocjenosti koje pružaju svakodnevnu dozu čarolije svim ženama koje imaju ukusa i stila te koje znaju da su sitnice i mali znakovi pažnje ono što izmami osmijeh na lice svakome od nas.
S tim ciljem, Borboleta je sa svojim prepoznatljivim pratećim citatom, Sitnice koje život znače, postala i sinonim za poklon, budući da je već godinama omiljeni dar svakoj ženi ili djevojci.
Borboleta je prepoznata i kao brand nakita s karakterom i strašću. Prvi simbol koji je Borboleta napravila bio je leptir od 925 srebra s 18-karatnim zlatnim premazom na crvenoj svilenoj niti. Danas simbolima podsjećaju na ono što je važno u životu – sreća, ispunjavanje želja, ljubav i vjera u dobro.
Ovaj predivni, sofisticirani nakit potražite u Malbašić kući zlata i satova u Veselina Masleše 21 u Banjoj Luci, kao i na njihovom web shopu.
PROMO