Kremena Yordanova na 12. Brending konferenciji
Kremena Yordanova, marketinški strateg s 17+ godina iskustva, govori na 12. Brending konferenciji o izgradnji brendova u budućnosti Zamisli brendo...
Essence i Catrice okupili su influencere u Transilvaniji, gdje su predstavili jesenske novitete uz nezaboravne avanture i zabavu u Dvorcu Drakule
BOO! Dracula is after you! Brendovi essence i Catrice, uz domaćina VM2 COSMETICS iz Zagreba, okupili su regionalne influencere i vodeće predstavnike medija na ekskluzivnom trodnevnom događaju u srcu legendarne Transilvanije u Rumunjskoj, unutar zidina legendarnog dvorca grofa Drakule – Bran Castle.
Ovo jedinstveno iskustvo bilo je spoj avanture i zabave uz predstavljanje jesenskih BOOtiful makeup noviteta oba brenda unutar jednog od najpoznatijih dvoraca na svijetu.
Prva večer započela je večerom u luksuznom hotelu, nakon čega su uslijedili spa tretmani i opuštanje uz bazen uz skincare proizvode brandova essence i Catrice. Stvorena je idealna atmosfera koja je pripremila goste za sljedeći dan, ispunjen raznim aktivacijama.
Sljedećeg jutra, gosti su imali jedinstvenu priliku posjetiti najveće utočište za smeđe medvjede na svijetu Libearty Bear Sanctuary, gdje su mogli puno naučiti o tim veličanstvenim stvorenjima i uživati u prekrasnom prirodnom okruženju. Brendovi essence i Catrice dodatno su podržali ovu plemenitu misiju donacijom skloništu za medvjede, a omogućili su i svim gostima događaja da svaki od njih “usvoji” svog medvjeda, čime su pomogli širenju svijesti o zaštiti tih veličanstvenih stvorenja. Ovaj izlet je ne samo obogatio iskustvo svih prisutnih, već je i istaknuo posvećenost brendova essence i Catrice ekološkoj svijesti i zaštiti životinja.
Velika zabava održana zadnje večeri u tajanstvenom Dvorcu Drakule bila je vrhunac trodnevnog događaja. S dramatičnim osvjetljenjem, mističnom atmosferom i vrhunskom produkcijom, dvorac je oživio u glamuroznoj atmosferi koja je savršeno odgovarala predstavljanju najnovijih kolekcija ljepote brendova essence i Catrice. Gosti su uživali u glazbi, posebnim vizualnim efektima i prostoru ukrašenom spojem mistike i luksuza, spajajući tradiciju s modernim stilom. Pomno osmišljene aktivnosti – od makeup kutaka i predstavljanja novih proizvoda oba brenda do posebnih iznenađenja unutar dvorca – osigurale su da događaj ponudi sve što se može očekivati od vodećih makeup brendova.
Brendovi essence i Catrice još jednom su pokazali svoju kreativnost i sposobnost organizacije događaja koji ne samo da promiču najnovije makeup trendove, već stvaraju iskustva koja nadmašuju tradicionalne promocije i ostavljaju trajan dojam na sve sudionike. Ovaj događaj ostati će zapamćen kao jedan od najuzbudljivijih makeup događaja godine, a svi gosti su se zaista zabavili i imali #BOOtiful time.
essence i Catrice