Hemofarmove Brke i Superbrke: Vrijeme ti je, pregledaj se
Hemofarmove Brke i Superbrke: Muškarci, čuvajte zdravlje – redovni pregledi kod urologa i psihologa su ključ. Vrijeme ti je, pregledaj se Ukoliko ...
Novo ime, ali vjerna posvećenost istinskoj ljubavi prema drvetu, preciznom drvorezbareskom zanatu i vječnim pričama koje svaki komad drveta nosi.
Ovim korakom, WAGA donosiproširenu kolekciju ručno izrađenih proizvoda od već poznatih unikatnih daski za posluživanje i dekoriranje, profinjenih kutija za nakit, do novih proizvoda kao što su dekorativne kreacije PAR ili ikonični stalak za knjige KRUNA. Posjetioci mogu očekivati jedinstveno iskustvo istraživanja kolekcije kao i storytelling-a vrijednosti WAGA brenda, uživajući u bogatoj historiji i nasljeđu koje inspiriše svaki komad.
Naš novi identitet WAGA obuhvaća ne samo novo ime, već i sve ono što predstavljaljubav prema drvetu i tradiciji, ali i predanost očuvanju prirode i kulture.WAGA s ponosom najavljuje lansiranje svoje potpuno nove web stranice WAGA.BA i društvenih mreža sa prefinjenim novim brand identitetom. Ovaj korak nadahnjuje se bogatim nasljeđem u Bosni i Hercegovini i predstavlja novo poglavlje u priči o posvećenosti visokom kvalitetu, promociji konjičkog drvorezbarstva, dizajna i održivosti.
WAGA se obavezuje da će svaki proizvod nositi priču i tradiciju Konjica, Bosne i Hercegovine, te podijeliti to s cijelim svijetom, kroz novu strategiju eksponiranja na strana tržišta. WAGA proizvodi nisu samo sadašnji dekorativni predmeti, već dragocjene priče i nasljeđe koje će se prenositi generacijama.
Naša priča počinje u srcu Konjica, gdje stvaramo ručno izrađene predmete za dom od visokokvalitetnog lokalnog drveta, npr. bosanski orah i jasen. To je priča o strasti prema estetici, tradiciji i ručnom radu. Prije dvije godine, Georges-Antoine Ventillard, francusko bosanski državljanin i poduzetnik, postao je suosnivač našeg brenda Waga. Georges-Antoine je nedavno ponovno otkrio svoje korijene u Bosni i Hercegovini, te je odlučio ostvariti dublje veze s ovom zemljom putem našeg projekta. Radujemo se perspektivama rasta WAGA branda koje se sada pružaju, kaže Jasmina Dizdarević, idejni kreator i suosnivać branda Waga.
Pod strateškim vodstvompariške konsultantice Leyla Mattison, sarajevski duo Studio Soba, mostarski kreativni kolektiv Styležurnal te agencija grafičkog dizajna MxN Little Creative Factory su zabilježili ovouzbudljivo putovanje novim identitetom, fotografijama, i video materijalom koji sad prati razvoj WAGA branda širom svjeta.
Za više informacija i vizualnu prezentaciju nove estetike, posjetite web stranicu waga.ba
Budite dio naše priče i otkrijte svijet WAGA.
Konjičko drvorezbarstvo je upisano od 2017. na Reprezentativnu listu nematerijalne kulturne baštine čovječanstva od strane UNESCO-a.
Studio Soba