Uz podršku kupaca dm donirao 66.670 KM narodnim kuhinjama širom BiH
Šestu godinu zaredom, svjetski poznati Black Friday kompanija dm zamjenjuje Giving Friday-om, kada 5% ukupne zarade na taj dan donira narodnim kuhi...
Woman.Comm of the Year nagrada prepoznaje liderstvo i inovacije žena u komunikacijskoj industriji, slavljem solidarnosti i profesionalnog doprinosa
Nagrada Woman.Comm of the Year predstavlja vrhunac proslave ženskih postignuća u komunikacijskoj industriji regije. Kroz proces nominacija, u kojem kolegice iz industrije prepoznaju i ističu rad jedne druge, i žiri sastavljen od prethodnih dobitnica i liderica struke, ova nagrada ima za cilj odati priznanje doprinosa žena u marketingu, PR-u i komunikacijama.
Ove godine, s više od 60 prijava u 10 kategorija, nagrada ne samo da slavi uspjeh nego i ukazuje na ključne izazove, poput nedostatka žena na liderskim pozicijama u industriji.
Održavanje dodjele nagrada u Sarajevu, u prelijepoj Vijećnici, 6. decembra, dodatno naglašava regionalni karakter ovog događaja, pozicionirajući grad kao centar komunikacijske industrije Balkana.
Posebna nagrada Special Star, koju sponzoriše Publicis Groupe, donosi dobitnici priliku za posjet Women’s Forum u Parizu, dok Porsche BiH i Porsche Hrvatska podržavaju ovaj događaj kao glavni partneri. Uz muzički nastup Maye Sar, ova večer obećava inspiraciju i slavljenje solidarnosti među ženama koje mijenjaju industriju.
Šta za vas predstavlja nagrada WOMAN.COMM OF THE YEAR i po čemu se izdvajaju ovogodišnji dobitnici?
Nagrada WOMAN.COMM OF THE YEAR simbolizira priznanje unutar struke, s posebnim naglaskom na solidarnost među ženama u komunikacijskoj industriji. Ono što je čini jedinstvenom jeste proces nominacija, gdje kolegice prepoznaju rad jedne druge, i žiri sastavljen od vodećih žena struke, što garantuje kredibilitet.
Ove godine, dobitnice se izdvajaju svojom inovativnošću, liderstvom i doprinosom razvoju industrije, a njihova priča postaje inspiracija za mlade žene koje ulaze u ovaj sektor.
Zašto je Sarajevo odabrano za prvi regionalni event i kako vidite njegovu ulogu u promociji komunikacijske industrije?
Sarajevo je simbol kulturne raznolikosti i mjesto susreta ideja, što ga čini idealnim domaćinom za prvi regionalni događaj ovog tipa. Smješteno u središtu Balkana, grad ima priliku postati platforma za umrežavanje i razmjenu znanja među stručnjacima iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i šire.
Ovaj događaj ne samo da jača komunikacijsku industriju regije već i promoviše Sarajevo kao grad gdje se slave inovacije i uspjesi žena.
Šta bi, po vašem mišljenju, žene iz regije trebale znati o ovom događaju i kako mogu sudjelovati u njegovim budućim izdanjima?
Ovaj događaj je prilika za žene iz regije da budu dio platforme koja prepoznaje i podržava njihove doprinose industriji. Trebale bi znati da nagrada ne samo da slavi pojedinačne uspjehe, već i promiče zajedništvo i solidarnost u struci.
Za buduća izdanja, pozivamo ih da nominuju kolegice, sudjeluju u događajima, te koriste ovu priliku za umrežavanje i razmjenu ideja s lidericama industrije.
Woman.Comm