Put do savršenog osmijeha: Intervju sa dr Samrom Islamović
U intervjuu sa dr Samrom Islamović, specijalisticom stomatološke protetike, otkrivamo kako digitalizacija i samousavršavanje unapređuju praksu i za...
Protekla godina donijela je mnoštvo izazova za cjelokupnu kreativnu industriju, kojima smo se vremenom počeli prilagođavati, učiti iz njih i stvarati neka nova i kreativnija rješenja. Izuzetak nije ni ovogodišnje YOUNG LIONS BiH takmičenje, koje se nakon godine pauze ponovo organizira u saradnji sa Cannes Lions, pod pokroviteljstvom Branding konferencije, projektom agencije Via Media. Takmičenje mladim profesionalcima starosti do 31 godine donosi priliku da svoje lavovski dobre ideje iz oblasti Digitale, Dizajna i PR-a predstave cijelom svijetu.
Da, dobro ste pročitali, obzirom da je prošla godina bila takva kakva jeste i bez internacionalnog takmičenja, jednostavno smo je poništili i omogućili učešće mladima do 31. godine.
Kao što smo i većinu aktivnosti u protekloj godini prenijeli online, u takvom okruženju će se održati i ovogodišnje nacionalno i globalno takmičenje.
Prijave za Young Lions BiH su zvanično otvoreno od petka, 30. aprila i trajat će sve do 14. maja.
Koncept takmičenja je jednostavan i jasan – tim koji se sastoji od dva mlada kreativca imaže 24 sata da odgovori na sve izazove koji sa njim dođu. Young Lions BiH takmičenje će biti održano posredstvom Zoom platforme od 17. do 18. maja, a pobjednički tim (Grand Prix) od dva mlada lava/lavice će predstavljati Bosnu i Hercegovinu na online takmičenju Cannes Young Lions.
“Svi smo sretni što se Young Lions takmičenje vraća nakon prošlogodišnje internacionalne pauze. Young Lions B&H je projekat od posebne važnosti za našu industriju jer mladim kreativcima pruža priliku da pokažu šta mogu na lokalnoj i internacionalnoj sceni. Imamo sjajan žiri i inspirativan brief koji će cijeloj priči dati i društveno odgovoran aspekt”, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije VIA MEDIA.
Našoj lavovskoj borbi podršku je pružio i Media Marketing, kao medijski pokrovitelj, na čelu sa Ekremom Dupanovićem, koji će ujedno biti jedan od članova žirija ovogodišnjeg takmičenja. Kao najrelevantniji medij komunikacijske industrije Adriatic regije, Media Marketing je nastao s idejom i vizijom da struku svakodnevno educira, informiše i uvezuje, što ga čini savršenim saveznikom Young Lions BiH 2021.
“Otkrivanje mladih, talentovanih kreativaca i njihovo privlačenje za rad u oglašivačkoj industriji od ključnog je značaja za budućnost industrije. Bez mladih, industrija nema budućnost. Projekat Young Cannes Lions je idealan za prepoznavanje talenata i pružanje šanse mladim ljudima da na samom startu svoje karijere pokažu svoj talenat i preispitaju svoje mogućnosti u konkurenciji sa najtalentovanijim mladim ljudima iz cijeloga svijeta. To da će se pobjednici takmičenja u BiH okušati u konkurenciji drugih pobjednika istog konkursa sa svih kontinenata je fantastično iskustvo. Zato je Young Lions projekat od neprocjenjivog značaja. Čast mi je i zadovoljstvo što ću biti član žirija koji će odabrati najbolji par i unaprijed se radujem da ću među prvima imati priliku da vidim prijavljene radove. Pozivam sve mlade ljude koji osjećaju drhtaj kada ih ‘pukne’ kreativna ideja da se prijave za konkurs. Možda nekome promijeni život, možda neko stekne planetarnu slavu poslije ovog takmičenja. Čestitam Via Mediji što je svoju podršku usmjerila ka ovom projektu. Vrijedi”, poručio je Ekrem Dupanović, glavni i odgovorni urednik Media Marketinga.
Ako smatrate da će vaša kreativna strana i lavovska borba osigurati mjesto na ovogodišnjem Cannes Young Lions takmičenju i titulu Grand Prix, pozovite svog partnera u kreativnosti i prijavite se ne kasnije od 14. maja 2021. godine na www.younglionsbih.ba
PROMO