Belma Tvico predstavlja Dichotomy: Slavljenje dualnosti i svjedočanstvo otpornosti
Kolekcija Dichotomy za jesen/zimu 2024/2025 istražuje dualnost dobra i zla, spajajući vanvremensku filozofiju s bezvremenskim dizajnom “Linija koj...
O modnim odabirima sa ovogodišnjeg crvenog tepiha jubilarnog 30. Sarajevo Film Festivala još dugo će se pričati, a kao neprikosnovena zvijezda pokazao se upravo bh. modni brend Dresscode
Od Danisa Tanovića koji je kao ambasador Dresscodea nosio laneno odijelo na svjetskoj premijeri svog filma već prve večeri festivala, preko glumice Mone Muratović koja je dvjema haljinama i svojom senzibilnošću oduševila na crvenom tepihu, kao vrhunac odabira ambasadora Dresscode se haljinom predstavio i na prelijepoj i najuspješnijoj bh. manekenki, internacionalnom modelu i magistrici međunarodnih odnosa i diplomatije Džejli Glavović, bez koja njihova priča ne bi bila potpuna.
U Dresscodeu ne kriju da je Glavović koja je muza i inspiracijima mnogim domaćim i inostranim dizajnerima, ujedno dio i srce njihovog brenda, kao osoba na čelu službe marketinga i PR. Ikona bh. modne industrije ovom je haljinom zasjenila sve prisutne, a o samoj izradi haljine rado se oglasila i kreativna dizajnerica Dresscoda Amila Efendira.
„Kako nastavljamo priču u prirodnim tonovima i bojama zlata, Džejlina figura i pojava zaslužuje da upravo bude umotana u zlato, te samim pogledom na materijal od kojeg smo proizveli halinu za Džejlu, znali smo da je idealan da istakne njenu elegantnu i ponosnu siluetu.
Haljna je izrađena od čipke sa gusto upletenim sekvencama zlatnih resa koji izazivaju treperavost forme svakim njenim pokretom, reflektirajući svjetlost stopljenu s njenom magičnom aurom. Okrunisana ovim materijalom i formom haljine, vizija je bila izdignuti Džejlinu pojavu na pijadestal soficticirane ženstvenost i ekstravagancije. Ako stavimo akcenat forme u pokretu, ističemo potpuni efekat kreacije, s jedne strane pomoću prostora zlatnim resama sjaja, pak s druge strane plovimo futurističkom snage volje, što ističe oštrinu i ostavlja nas u svijetu fantazije utapajući se u zlatnim bojama sa porukom o izoštrenosti njene ličnosti. Stičemo dojam o neuhvatljivosti spektra živahnih boja kroz koje prodire ženska silueta iz bajke budućnosti…“, pojasnila je Efendira.
Džejlin modni izgled upotpunjen je savršenom frizurom za koju je zaslužan Edo Nuhić, za šminku se pobrinuo Adi Hasić, a sa nje je blistao nakit Zlatarne Dar, bh. brenda koji u Džejli također vidi idealno zaštitno lice.
Iako bh. brend već ima veliku bazu svoju vjernih kupaca koji su zadovoljni kupljenim odjevnim komadima, sigurni smo da su i Tanović i Muratović zadovoljni svojim prvim odijelom po mjeri, te da će im se ponovo vratiti, te uvidjeti da ga naša najveća modna zvijezda ne promovira bez razloga.
Baš na primjeru Glavović, pokazuje se ono o čemu u Dresscodeu neprestano govore, da je najbolje odijelo ono po mjeri, koje pristaje vašoj figuri.
Dresscode