Kako nositi trench coat: Inspiraciju smo našli kod bh. dama
Otkrijte kako nositi trench coat uz inspiraciju koju smo pronašli kod bh. dama koje ovaj komad nose s dozom elegancije i sofisticiranosti Trench c...
Nigdje nije savršeno. Pa tako ni u svijetu mode. Donosimo vam popis čuvanih tajni kako stvari funkcionišu iza piste, gdje stvari baš i nisu sjajne.
1. Dizajneri plaćaju poznatim osobama da dođu na njihove revije
S dolaskom poznatih dolaze i mediji, koje je teško dovući na svoju reviju tokom fashion weeka, kada se dnevno održava hrpa događaja. A što je veća zvijezda, to više košta, ali je i bolja propraćenost.
2. Modeli rade besplatno
Modeli koji su tek zakoračili u svijet mode često rade za manje prestižne ili nove dizajnere, te nisu plaćeni za svoj rad. Umjesto toga dogovore se za “trampu” i dobiju komade odjeće u protivrijednosti prethodno dogovorenog honorara. Ako im se ne sviđa odjeća tog dizajnera, nemaju o čemu pregovarati.
3. Urednici pozajmljuju odjeću i modne dodatke kako bi ih nosili na revijama
Većina urednika ne zarađuje basnoslovne svote, pa se, ako ne dolaze iz bogatih porodica, moraju osloniti na pozajmice i poklone dizajnera kako bi se sredili dovoljno dobro da budu fotografisani i možda na nekoj stranici časopisa.
4. Odlazak na reviju ima više veze s tim da budete viđeni, nego da vidite odjeću
Činjenica je da ćete vjerovatno bolje vidjeti odjeću online, a i nakon revije ionako će različiti urednici birate komade i pokazivati ih u svojim izdanjima, prije nego što ćete moći da ih kupite. U svakom slučaju, odlazak na reviju stvar je prestiža i toga da se zabileži (po mogućnosti fotografijom) vaš dolazak, druženje s ljudima (i upoznavanje novih), te mogućnost da na društvenoj mreži objavite gdje ste i s kim.
5. Mjesto na kojem sjedite je od apsolutne važnosti
Društveni status može se iščitati po sjedećim mjestima, od prvog reda na kraju piste i od kraja piste prema početku. Na njujorškom Fashion Weeku, prvo sedište s lijeve strane, na kraju piste, uvijek je rezervisano za Annu Wintour – urednicu “Voguea”. Glavni urednici i vodeći ljudi iz svijeta mode obično zauzimaju prvi red, kao i slavne osobe i veliki (bogati) kupci. Ako neki urednik završi na mjestu koje smatra degradirajućem, zahtijevaće bolju poziciju, što često može završiti verbalnim ispadima, ali i napuštanjem revije.
6. Nikad nema ničeg dobrog u poklon-kesama na odlasku
Osobe iz prvih redova obično dobiju poklončiće nakon revije, no ne brinite, obično je riječ o prilično neinspirativnim stvarima kao što su predmeti s logom dizajnera ili sponzora. Ponekad će se unutra naći kupon za lasersko uklanjanje dlačica na licu, ali te stvari rijetko ko iskoristi. Primatelji poklona, kesice većinom prosljede asistentima ili ih jednostavno ostave na reviji.
7. Najčešće svi raspravljaju o tome koliko im je dosta fashion weeka
Svakodnevni posao uređivanja časopisa ili portala ne prestaje samo zato što vi morate svakodnevno posećivati desetodnevni fashion događaj.
8. Odjeća koju vidite na pisti vjerovatno nije ono što ćete vidjeti u buticima
Nema veze koliko se modnim urednicima svidjelo ono što su vidjeli, ako to butici ne kupe, nikada se neće naći u široj prodaji. Prodavnice često traže od dizajnera da naprave neke imitacije kako bi bilo više prodavano.
9. Svuda ima besplatnog alkohola
Na zabavama, naravno, ali i na samim revijama, u posebnim sponzorskim dijelovima koji su namijenjeni modnim urednicima kao mjesto predaha između revija. Pa se, ako niste oprezni, vrlo lako možete napiti, jer iako tamo bude i hrane, ljudi je rijetko jedu, dok se oko pića nimalo ne srame.
10. Revije redovno kasne
Revije uvijek počnu barem 15 minuta poslije predviđenog vremena, a najčešće oko pola sata. Ponekad se radi o tome da dizajner čeka nekog posebno važnog urednika ili kupca, ponekad se modeli još uređuju ili se još šije odjeća.
Izvor: magazin.hr
Foto: Sipa