Giorgio Armani je u kampanji “Acqua for life” koja je trajala u periodu od 1. marta do 31. maja 2011. godine pomogao promovirati važnost pristupa pitkoj vodi. To je učinjeno uz pomoć Međunarodnog zelenog krsta u cilju podizanja svijesti o ovom važnom pitanju.
Iskoristivši Acqua di Gio i Acqua di Gioia, dva mirisa koji su povezani s vodom, Giorgio Armani je pomogao uspostaviti sveobuhvatnu mrežu potpore za ovaj projekt, s posebnim naglaskom na Internet kroz korištenje inovativnih Facebook aplikacija. Svaka prodata bočica mirisa je generirala donaciju od 100 litara pitke vode. Osim toga, jedinstveni broj sa svake bočice omogučio je da ljudi udvostruče svoje donacije stvarajući vlastitu Acqua for life zajednicu na Facebook Acqua For Life fanpage. Zatim, je svaki novi član njihove zajednice generirao novu donaciju od 10 litara vode, i svaki "like" i / ili "komentar" u zajednici, 1 litru vode. Članovi su dobili digitalni promotivni komplet za pomoć i daljnji uspjeh operacije. Cilj je bio stvoriti ekvivalent od 40 milijuna litara pitke vode za zajednice u Gani što je u totalu i ostvareno jer je prikupljeno 43.314.986 litara pitke vode.