Balon suknja: Kako je nositi i istaknuti se volumenom
Balon suknja je trend koji je tu da ostane, savršen za sve praznične zabave. Saznajte kako je nositi i istaknuti se s volumenom i stilom Balon kro...
Bez obzira na to kojem taboru pripadate kada govorimo o tome da odjeća (ne) čini čovjeka, niko ne može negirati činjenicu da nas drugi nerijetko doživljavaju kroz naš način odjevanja. A kolika je moć boje odjeće koju nosimo dokazalo je istraživanje koje je otkrilo da smo drugima ne samo najprivlačniji nego da jdelujemo i najpametnije i najsamouvjerenije u odjeći jedne određene boje
Velika anketa britanske online trgovine buytshirtsonline.co.uk u kojoj je učestvovalo više od 1000 ispitanika tražila je odgovore na to kako boje povezujemo s određenim kvalitetama.
U svim pozitivnim kategorijama crna je osvojila prvo ili drugo mjesto, preciznije došlo se do zaključka da ljude koji nose crnu odjeću, i žene i muškarce, doživljavamo najprivlačnijima, najinteligentnijima i najsamouvjerenijima.
U kategoriji samouvjerenosti na drugom mjestu našla se crvena boja, ali i na prvom mjestu u kategoriji arogancije. Takođe, samo 12 posto ispitanika povezalo je crvenu s inteligencijom. Ljude koji nose žutu, narandžastu i ružičastu odjeću pak doživljavamo najmanje inteligentnima.
No crvena je ipak viceprvak u kategoriji privlačnosti, nalazi se odmah iza crne, dok je treća plava boja. Ljude koji nose smeđu odjeću pak smatramo najmanje privlačnima.
Izvor: Life Content
Foto: Guliver/Thinkstock