
Modna dilema u prijelaznom periodu: Dajana Zgonjanin donosi 4 slojevita outfita za svaku priliku
Slojeviti outfiti za prijelazni period – praktični, stylish i prilagodljivi vremenskim promjenama! Modni savjeti Dajane Zgonjanin za svaki dan. Sv...
Luksuzna modna kuća Louis Vuitton i njihov prepoznatljivi LV monogram u oktobru slavi čak 160. godina postojanja. A to će obilježiti na zaista, spektakularan način, izbacivanjem na tržište šest modela torbi koje je osmislilo šest kultnih kreativaca.
Karl Lagerfeld, Rei Kawakubo, Christian Louboutin, Frank Gehry, Marc Newson i Cindy Sherman dali su svoju interpretaciju LV monograma i osmislili “najpoželjnije svjetske modne komade”, smatra Delphine Arnault.
I dok s velikim nestrpljenjem cijela modna javnost čeka da se kolekcija pojavi u prodaji, luksuzni brend je objavio zabavnu reklamnu kampanju sa Saskiaom de Brauw, Juliom Nobis, Liyom Kebede i Frejom Behom Erichsen u glavnim ulogama.
Izvor: ljepota,ba
Foto: PR