Muškarci odredili koji će veš žene sada nositi

by | 19 Decembra, 2011
Nakon što je crveni donji veš unazad pedeset godina bio ono koje je prvo razgrabljeno s polica u trgovinama za vrijeme božićnih praznika, čini se da se ukus uveliko promijenilo.
Trgovine su zabilježile znatan pad prodaje crvenog rublja i istovremeni porast od 54 posto donjeg rublja ljubičaste boje, pa se čini da se muškarci  sklanjaju od suviše predvidljivog crvenog veša kojeg očigledno više ne preferiraju toliko. Ovo otkriće došlo je nakon što su milioni muškaraca širom Velike Britanije obavili kupovinu u posljednjem vikendu prije Božića. O ovom su se slučaju oglasili i ‘dežurni’ psiholozi koji su rekli kako vjeruju da nagla promjena trenda boja može biti bitni odraz nestabilne ekonomije i socijalnih vrijednosti. ‘Nakon što je posljednjih pet desetljeća bilo automatski i prvi izbor, crvene gaćice i grudnjaci napokon su svrgnuti s trona’, kazala je Michelle Dowdall, glasnogovornica trgovačkog lanca Debenhams. Za ljubičastu se boju smatra da je omiljena među onima koji sigurnost, meditaciju i osjećaj za vlastite vrijednosti stavljaju ispred rižičnih i nepromišljenih poteza. ‘Evidentno je da je finansijska kriza napravila snažan udarac na spavaću sobu kao i na euro zonu. Nepromišljena crvena boja dugo je vremena bila vodeća kada je u pitanju donji veš, ali ta su vremena sada zamijenjena sa strastvenom ljubičastom koja ima svoju svrhu’, smatraju stručnjaci.