Nenadmašni GUESS proslavio 35 godina postojanja

by | 18 Marta, 2017

Omiljen kod nas kao i u matičnoj Americi, ovaj brend nas iznova oduševljava svojim novim, modernim kolekcijama. I ovaj put su, za veliki rođendan iznenadili kako kolekcijom, tako i kampanjom koja je prati.

Foto: Guess

Ovog proljeća, američki GUESS jubilarni 35. rođendan obilježava kapsula kolekcijom GUESS Originals. Tim povodom predstavljena je i iconic advertising kampanja sa Hailey Baldwin i srcelomcem Stefanom Salom u glavnim ulogama. Klasične crno-bijele fotografije prikazuju limited edition komade iz GUESS Originals 1981 Anniversary kapsule, koja slavi preko 3 decenije inovativnog dizajna, ponosa i uspjeha.

Foto: Guess

Kliknite na sljedeću stranu…

Advertising kampanja po umjetničkoj direkciji Paula Marciana, a koju je uradila priznata modna fotografkinja Tatiana Gerusova, savršeno reflektuje GUESS’ all American style bogat jeans nasljeđem koje karakteriše brend posljednjih nekoliko decenija.  Kroz njen objektiv vraćamo se u eru kada su braća Marciano transformisala radni jeans u must have modni komad. Atraktivne fotografije su nastale u Kaliforniji, u fabrici za ispiranje jeansa i prikazuju nam Hailey i Stefana u senzualnom zanosu odlično portretišući esenciju brenda. Denim kreacije i iconic logo majice u kapsula kolekciji dokazuju da je GUESS nakon 35 godina stvaranja denim kulture i dovođenja te kategorije u srce modne industrije, ostao pionir u segmentu denima.

Foto: Guess

GUESS Originals 1981 Anniversary kapsula je zadržala jedinstvenu stone-washed i tehniku ručnog tretiranja koju su braća Marciano razvila 80-tih, a koje su ostale ključni dio Guess korijena. Vezene etikete, dugmići i nitne zadržale su istu estetiku kao kod originalnih komada, dok je za izradu modela korištena mješavina američkog i italijanskog teksasa iz kolekcija koje su obilježile 80-te i 90-te godine. Na linku možete pogledati video: https://www.youtube.com/watch?v=RXukmayr-3k

Izvor: lepotaizdravlje.rs