
Modna dilema u prijelaznom periodu: Dajana Zgonjanin donosi 4 slojevita outfita za svaku priliku
Slojeviti outfiti za prijelazni period – praktični, stylish i prilagodljivi vremenskim promjenama! Modni savjeti Dajane Zgonjanin za svaki dan. Sv...
Ako ste pratili street style fotografije ovogodišnje njujorške sedmice mode, sigurno ste primijetili specifični modni dodatak koji se konstantno ponavlja. Riječ je o torbici jednostavnog geometrijskog oblika, ukrašenoj samo specifičnim TC logom, s dvije ručke. Specifična je jer je mogu nositi i muškarci i žene.
Napravljena je od umjetne, veganske kože, a dolazi u tri veličine – mikro, srednja i oversized, te mnoštvu boja, od monohromatske crne i bijele do raznih jarkih nijansi. Torbica je djelo Telfara Clemensa, konceptualnog američkog dizajnera, dobitnika prestižne Fashion Fund nagrade. Telfar kroz svoje kreacije progovara o ozbiljnim temama poput identiteta, današnje Amerike i njenog konzumerizma, pa je zapravo ironično da je upravo on proizveo novu IT torbu.
No, ovaj megauspjeh Telfar koristi da pozdravi promjenu koja se događa u modnoj industriji – odlično je da je jedan nezavisni, crni, genderless dizajner uspio stvoriti ovakav svjetski fenomen. Privlačnost torbe, osim u praktičnom dizajnu, leži i u relativno prihvatljivoj cijeni – mini verzija kreće se od 130 eura, pa si je mogu priuštiti i oni koji nisu u mogućnosti nabaviti obično mnogo skuplje torbe ostalih luksuznih brendova poput Fendija ili Prade. Nakon uspjeha u Brooklynu, hype se proširio svijetom pa je sada nose svugdje – od Pariza do Japana.
Izvor: elle.hr/Foto: Getty Images