
Puder roze boja je u trendu za proljeće 2025: Kako je nose modne influencerice
Modne influencerice znaju kako nositi puder roze boju. Otkrivaju ključne komade i chic ideje za najljepše proljetne outfite. Puder roze je savršen...
Biranje outfita za prvi dejt nije ništa u poređenju s odabirom odjeće za prvi razgovor za posao. To znaju svi oni koji pokušavaju da pronađu neki ozbiljniji posao i već na prvu loptu da zadive potencijalnog šefa svojim profesionalnim izgledom.
Foto: Guliver/Getty
Neka pravila, poput ispeglane i čiste odjeće, uredne frizure i čistih cipela uvijek vrijede, a ako prihvatite ovih pet savjeta, sigurno će vam biti mnogo lakše kad sljedeći put stanete pred ormar prije intervjua.
Ostale savjete pronađite na sljedećim stranicama…
Foto: Guliver/Getty
1. Štikle da, platforme ne
Nije istina da samo baletanke dolaze u obzir kada je razgovor za posao u pitanju. Ako se u njima znate lijepo kretati, slobodno možete odabrati i salonke, ali ne i platforme, previsoku petu, gole prste i sandale s kaišićima.
Foto: Guliver/Getty
2. Minić i dekolte nikako
Bez obzira na to gdje idete na razgovor, nikad u obzir ne uzimajte minić, majicu s dubokim dekolteom, niti prozirnu bluzu.
Foto: Guliver/Getty
3. Pokažite stav i karakter
Poslovno odijelo u spoju s bijelom ili svijetloplavom košuljom svakako izgleda profesionalno, ali ni vi ne želite da vas poslodavac zaboravi za pet minuta. Posebnost pokažite nekim zanimljivim detaljem poput volana na košulji, majice u boji koja vam lijepo pristaje, suknji punog kruga… Važno je da vaš budući šef na vašem izgledu vidi da ste zanimljiva, profesionalna osoba i da sve držite pod kontrolom.
Foto: Guliver/Getty
4. Gole noge nisu opcija
Čak iako imate hlače i baletanke, gola stopala ne bi smjela da vam padnu na pamet. I u ljetnjim mjesecima birajte najlonke, ako ništa barem one od 10 dena.
Foto: Guliver/Getty
5. Obucite se za poziciju koju želite
Ovo je jedan od najboljih savjeta koji ćete puno puta čuti u poslovnom svijetu. Nije važno što dolazite na razgovor za posao recepcionarke u nekoj marketinškoj firmi, ako jednom želite tamo da radite kao marketinški stručnjak, tako se i oblačite. Isto tako, obratite pažnju na profesiju u kojoj želite raditi – arhitekte cijene originalnost, vizažisti i frizeri doterjan izgled koji vam omogućuje da se jednostavno krećete u svojoj odjeći, dizajneri vole da vide zrnce originalnosti… naravno, sve u okvirima profesionalnog izgleda.
IZVOR: INDEX.HR