Nova alternativa sakoima po uzoru na Dua Lipu
Nova alternativa sakoima dolazi uz promjenu sezone: country jakne koje su savršene za jesen i zimu. Otkrijte zašto su ove jakne hit sezoneZašto...
Stiže nam sedma Conscious Exclusive kolekcija koja još jednom obuhvata asortiman ekskluzivnih artikala najbolje kvalitete, a kojom se slavi početak nove sezone i kojom se predstavljaju sve veće mogućnosti u području održivosti mode, s naglaskom na razvoj i inovacije.
Osim tencela, recikliranog poliestera i organskog lana, H&M s velikim zadovoljstvom predstavlja Econyl i reciklirano srebro u okviru ove nove linije proizvoda.
Econyl je ispreden u nježnu i prozirnu tkaninu, s upečatljivim vezom koji posebno dolazi do izražaja na prekrasnoj bijeloj čipkanoj vjenčanici, a ujedno je oblikovan i u romantičnu tamnosivu čipkanu mini-haljinu dugačkih rukava. Isto tako, reciklirano srebro se pojavljuje u obliku nježnog nakita nadahnutog pokretom Arts and Crafts, posebno dizajniranog kako bi savršeno nadopunilo ovu kolekciju.
“Inovacije na kojima se zasnivaju održivi materijali neprestano zadivljuju. Reciklirano srebro izrađeno je od odbačenog metala s minimalnim uticajem na okolinu, dok je Econyl 100 % regenerisano najlonsko vlakno izrađeno od najlonskog otpada, čime se pruža podrška pokretu čistih okeana. Način na koji su ovi materijali obrađeni u našoj Conscious Exclusive kolekciji dokazuje kako se najnovija tehnologija može ugraditi u već dokazane tradicionalne tehnike i na taj način postići fantastični rezultati”, ističe Ann-Sofie Johansson, H&M-ova kreativna savjetnica.
Conscious Exclusive kolekcija 2018. inspirisana je kreativnim uređenjem doma švedskih umjetnika Karin i Carla Larssona, koji su djelovali na prijelazu s 19. na 20. vijek. Kuća za odmor Lilla Hyttnäs, sa svojim prekrasnim slikama na platnu i tapiserijama, reinterpretirana je u Conscious Exclusive kolekciji i tim dizajnera pretočio ju je u savremenu i upečatljivu kolekciju prelijepo izrađenih ženskih odjevnih predmeta, cipela i modnih dodataka od održivih materijala.
Kampanju za štampane medije za 2018. godinu snimio je svjetski poznati modni fotograf Mihael Jansson, a u njoj se pojavljuju poznati model i osnivačica neprofitne organizacije posvećene promovisanju zdravlja majki, Every Mother Counts, Christy Turlington Burns, zajedno s Giedrė Dukauskaitė i Aamito Lagum.
“Naučila sam jako puno o održivim materijalima i koliko smo daleko stigli učestvovanjem u H&M Conscious Exclusive kampanji. Kolekcija je izrazito ženstvena i elegantna”, ističe Christy Turlington Burns.
Foto: H&M Izvor: wall.hr