Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
"Još od samih početka prije 55 godina, pa do danas, kada Podravkine juhe slave svoju 55 godišnjicu, naš primarni cilj ostao je potpuno isti – donijeti okus prave domaće juhe u kojoj će naši potrošači moći uživati u svojim domovima, u društvu sa prijateljima ili na svom radnom mjestu. Tokom 55 godina postojanja Podravka je uvijek znala prepoznati potrebe svojih potrošača te ponuditi pravu domaću juhu, tako da poruka sa prvog oglasa iz 1957. godine ‘Podravka juha rado se kuha’ vrijedi i danas. Nagradna igra je samo mali znak pažnje našim potrošačima sa željom da im se zahvalimo na povjerenju koje nam ukazuju svih ovih godina”, istakla je Mila Zovko, direktorica marketinga Podravke u BiH. Nagradna igra "555 nagrada za 55 godina vjernosti", u kojoj su mogli učestvovati svi koji su poslali 5 praznih vrećica Podravkinih juha, trajala je od 15. 4. do 15. 6, a imena sretnih dobitnika i dobitnica izvučena su 21. 6. Imena svih dobitnika/ca biće objavljena danas, 25. 6. na www.podravka.com.