![Uz farmerke, haljine ili suknje – modni znalci koriste ovaj trik za stilizovanje](https://www.ljepotaizdravlje.ba/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-1332743987-600x470.jpg)
Uz farmerke, haljine ili suknje – modni znalci koriste ovaj trik za stilizovanje
Ovaj trik za stilizovanje je tako jednostavan, a tako efektan. Moda se neprestano razvija, a trendovi s modnih pista brzo se prenose na ulični sti...
Možda i najerotičnija kampanja Calvina Kleina u fokusu ima popularnu kulturu prilično beskrupoloznih veza koje se baziraju na dijeljenju partnera, flertu preko sms poruka i grupnim seksualnim igricama…
Dok se veliki broj brandova okreće svedenijim i suptilnijim kampanjama, neki poput Calvina Kleina i Toma Forda nastavljaju u svom “kontroverzom” ali prepoznatljivom stilu koji za glavni cilj ima da provocira i šokira poigravajući se temom seksa.
Mračnu, seksi kampanju je fotografisao Mario Sorrenti. U skoro svakom kadru u fokusu su mladi muškarci i žene, uslikani u provokativnim pozama seksa. Njihova konverzacija je skoro pa nema ili svedena na erotične, sugestivne sms poruke koje su poziv na seks. Uostalom, sama kampanja ima na kraju tekst kojim je otkriveno da je kompletna priča inspirisana istinitim događajima i ljudima.
“Možda vam se čini da je sve pretjerano ali mi smo samo oslikali današnje seks šeme – kako se parovi sastaju, kako se zabavljaju, kao i slobodu koju imaju zahvaljujući digitalnom svijetu,” izjavila je Melisa Goldie ispred branda za WWD.
Nedavna studija koja je urađena u Americi je potvrdila kako je neobavezan seks sve popularniji u Sjedinjenim Američkim Državama. Fraze poput “prijatelji bez beneficija” i “treća osoba u vezi” dio su i ove kampanje.
A ovako sve to izgleda…
[youtube wo5ZazZqZdk]
Izvor: elle.rs