
Kako nositi bermude: Savjeti za elegantan i svestran izgled
Bermude postaju pravi hit proljeća i ljeta 2025. godine! Iako kratke hlače mogu biti zabavne za pravu priliku, nisu najpraktičniji ljetni odjevni ...
Sinonim za francusku haute couture – Chanel je jedan od najvećih brendova u luksuznom segmentu. Ali, koliko kompanija zarađuje od prodaje kolekcija odjeće, legendarnog parfema Chanel №5 i aksesaora brenda, do sada je bila strogo čuvana tajna.
Prije nekoliko dana brend je odlučio da objavio godišnje finansijske rezultate po prvi put za 108 godina.
Podaci pokazuju da je Chanel jedan od najvećih luksuznih brendova na svijetu u pogledu prihoda, nadmašujući brendove kao što je Gucci (7 milijardi) i Louis Vuitton (8-10 milijardi). Zajedno sa snažnim rastom prodaje, kompanija povećava svoje investicije.
Prema publikaciji BoF, za 2017. godinu brend je zaradio 9,62 milijardi dolara, što je za 11% više nego u 2016. godini.
Chanel takođe planira da spoji svoje kompanije u jednu pod imenom Chanel Limited, sa sjedištem u Londonu.
Izvor: grazia.rs Foto: Vogue