Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Svjetski popularna zvijezda Demi Lovato biće novo modno lice mladih za najvećeg evropskog trgovca obuće na veliko Deichmann. Prva kolekcija mlade pjevačice pod nazivom Kapsula nosi njen potpis, a od avgusta 2018. biće dostupna u poslovnicama Deichmanna. Prateća kampanja pod nazivom #shoefame počinje početkom septembra.
U modele nove kolekcije jesen/zima ubrajamo vrhunske trendovske teme poput Sockbootsa, stilskih Ugly tenisica, glomaznih zimskih čizama, cipela s platformama na vezice, elegantnih cipela s visokim potpeticama, ženstvenih čizama kao i gležnjača. Detalji poput kopči, ukrasno kamenje, svjetlucave palete i čipke daju modelima pravi duh savremenosti.
Kampanju je organizovao fotograf Dennis Leupold. U TV spotu u stilu mužičkog videa, za režiju je bio zadužen Jonas Akerlund. U njemu Demi Lovato oslobađa svoje plesače iz velikih staklenih kockica, a u konačnici i pleše zajedno s njima. Naravno da je kolekcija obuće u samom centru pažnje.
Tokom turneje “Tell Me You Love Me World Tour” Demi Lovato se sastala s Heinrichom Deichmannom, predsjednikom Upravnog odbora kompanije Deichmann Se, u Kelnu.
“Istinski se radujem predstavljanju svoje kolekcije koju sam stvorila zajedno s Deichmannom, bilo je zabavno i s nestrpljenjem u novoj kolekciji očekujem odraz vlastitog modnog stila za mlade”, dodaje Demi Lovato.
Heinrich Deichmann naglašava da Demi Lovato ne samo da je stvorila vlastitu kolekciju, nego je i modno lice mladih u Deichmannu.
Nova kolekcija Kapsula biće dostupna od sredine avgusta 2018. u poslovnicama Deichmanna. Cijene za modele obuće su od 59,90 KM do 89,90 KM.
Tekst i foto: PR, Guliver/Getty Images