Demi Lovato pokreće svoju prvu kolekciju obuće u saradnji s Deichmannom

by | 4 Jula, 2018

Svjetski popularna zvijezda Demi Lovato biće novo modno lice mladih za najvećeg evropskog trgovca obuće na veliko Deichmann. Prva kolekcija mlade pjevačice pod nazivom Kapsula nosi njen potpis, a od avgusta 2018. biće dostupna u poslovnicama Deichmanna. Prateća kampanja pod nazivom #shoefame počinje početkom septembra.

Heinrich Deichmann i Demi Lovato

U modele nove kolekcije jesen/zima ubrajamo vrhunske trendovske teme poput Sockbootsa, stilskih Ugly tenisica, glomaznih zimskih čizama, cipela s platformama na vezice, elegantnih cipela s visokim potpeticama, ženstvenih čizama kao i gležnjača. Detalji poput kopči, ukrasno kamenje, svjetlucave palete i čipke daju modelima pravi duh savremenosti.

Kampanju je organizovao fotograf Dennis Leupold. U TV spotu u stilu mužičkog videa, za režiju je bio zadužen Jonas Akerlund. U njemu Demi Lovato oslobađa svoje plesače iz velikih staklenih kockica, a u konačnici i pleše zajedno s njima. Naravno da je kolekcija obuće u samom centru pažnje.

Tokom turneje “Tell Me You Love Me World Tour” Demi Lovato se sastala s Heinrichom Deichmannom, predsjednikom Upravnog odbora kompanije Deichmann Se, u Kelnu.

“Istinski se radujem predstavljanju svoje kolekcije koju sam stvorila zajedno s Deichmannom, bilo je zabavno i s nestrpljenjem u novoj kolekciji očekujem odraz vlastitog modnog stila za mlade”, dodaje Demi Lovato.

Heinrich Deichmann naglašava da Demi Lovato ne samo da je stvorila vlastitu kolekciju, nego je i modno lice mladih u Deichmannu.

Nova kolekcija Kapsula biće dostupna od sredine avgusta 2018. u poslovnicama Deichmanna. Cijene za modele obuće su od 59,90 KM do 89,90 KM.

Tekst i foto: PR, Guliver/Getty Images