![Uz farmerke, haljine ili suknje – modni znalci koriste ovaj trik za stilizovanje](https://www.ljepotaizdravlje.ba/wp-content/uploads/2025/02/GettyImages-1332743987-600x470.jpg)
Uz farmerke, haljine ili suknje – modni znalci koriste ovaj trik za stilizovanje
Ovaj trik za stilizovanje je tako jednostavan, a tako efektan. Moda se neprestano razvija, a trendovi s modnih pista brzo se prenose na ulični sti...
Modna kuća Dolce&Gabbana uvijek nas oduševi fenomenalnim reklamnim kampanjama. Izuzetak nije ni fantastična ovosezonska kampanja za dječiju garderobu i asesoare.
Kolekcija za djecu uzrasta između 0 i 12 godina inspirisana je starom Grčkom i Sicilijom. Na fotografijama možemo vidjeti male menekene kako poziraju u odjeći na kojoj je zastupljen cvjetni print, čipka, tufne i raznoliki otisci. Otmene crne odjevne kombinacije namijenjene su za svečane prilike, dok je romantična bijela odjeća za specijalne, najradosnije događaje.
Popularni brend osnovan je 1985. godine, a danas važi za jedan od vodećih međunarodnih luksuznih brendova. Dolce&Gabbana je luksuzni brend koji se odlikuje stilskom originalnošću u kombinaciji sa superiornim modnim sadržajima svojih kreacija. Jak identitet D&G brenda je evoluirao tokom godina, ali uvijek ostajući vjeran svojim svojstvenim standardima.
Izvor: ljepota.ba