
Velike torbe neće izaći iz mode ni 2025. godine
U modi ostaju velike torbe koje će biti veliki proljetni trend. Prošle godine gotovo svuda bilo je moguće vidjeti osobe s velikim, opuštenim torba...
Dvojac Dolce & Gabbana odavno je poznat po kampanjama u kojima slavi ljepotu i optimističan duh italijanskog čovjeka, a one su nerijetko popraćene jednako vedrim vizualima.
Međutim, u najnovijoj kampanji, koja nam predstavlja prekrasne proljetno-ljetne komade, koji su nas zabavljali na milanskoj Sedmici mode, kreativno vodstvo otišlo je korak dalje.
U eksploziji boja, mediteranskog temperamenta, istinske ženstvenosti i obilja sjajnih komada u kojima se isprepliću prugasti i floralni uzorci, čipka i pomponi, raskošni vez i svjetlucavo kamenje, kuća Dolce & Gabbana odvela nas je u vruće ljetne dane na ulicama nekog šarmantnog italijanskog mjesta na jugu Italije, gdje nikad nije dosadno i gdje čak i časne sestre znaju kako se nose torbe s potpisom Dolce & Gabbana.
Negdje između štanda s voćem, simpatičnih stolića prekrivenih tradicionalnim kariranim uzorkom, tanira sa špagetima, estetike ’50-ih i eksplozije boja i uzoraka, koji su prekrili ženstvene haljine i odlične torbe, kuća Dolce & Gabbana pronašla je savršenu formulu kako nas podsjetiti da bezbrižni proljetni/ljetni dani ipak nisu toliko daleko.
Izvor: LifeContent
Foto: LifeContent