
Kako izgledati luksuzno i profinjeno – savjeti za odličan izgled
Kako izgledati luksuzno i profinjeno nije samo pitanje odjeće, već i načina na koji biramo i kombinujemo komade....
Nakon dodjele Oskara, Raf Simons, kreativni direktor Calvin Klein-a je objavio da će u novoj reklamnoj kampanji za donji veš brenda učestvovati glumci pobjedničkog filma.
Foto: Calvin Klein
Ovo je druga kampanja Raf Simonsa od kada je preuzeo mjesto kreativnog direktora Calvin Klein brenda.
U kampanji nazvanoj “Revelation”, glumci Mahershala Ali, Alex Hibbert, Ashton Sanders i Trevante Rhodes poziraju ispred objektiva Willy Vanderperre-a, koji je prethodno učestvovao na Simonsovoj prvoj reklamnoj kampanji za CK, ali za kampanje u Dior-u, dok je Raf bio tamo.
Kampanja koja uveliko podsjeća na popularne reklame brenda iz devedesetih godina, metaforički pokazuje da, iako je došao novi kreativni direktor, njegovo naslijeđe i dalje opstaje i inspiriše.
Takođe, sadrži sve klasične elemente reklame za Calvin Klein donji veš, od crno-bijelog fotografskog stila do pojasa donjeg veša na kojem stoji ime i logo brenda.
IZVOR: HARPERSBAZAAR.RS