Ovi komadi iz Zare postaju popularni ovog ljeta
Možda mislite da je ovih deset komada odabrano zbog naših ličnih preferencija i onoga što nam nedostaje u ormaru, ali ako tako mislite, varate se ...
Organizacija Greenpeace objavila je veliki izvještaj o sedmogodišnjem procesu nazvanom “detoxing” – riječ je o okončanju upotrebe štetnih hemikalija unutar lanca snabdijevanje, od početka proizvodnje pa sve do končanog modnog proizvoda, i to do 2020. godine.
U tom su dokumentu navedena iskustva iz kampanje koja traje već sedam godina, brendovi i kompanije koji su bili najuspješniji u sprovođenju ekoloških mjera te zaključak kako je došlo do značajnih promjena u stavu modne industrije prema hemikalijama koje koriste u proizvodnji.
Tokom “projekta detoksifikacije” mode u njega se uključilo oko 80 brendova među kojima su i Puma, Nike, adidas, H&M, Levi's, Primark, G-Star Raw, Inditex, Benetton i Fast Retailing, u čijem je vlasništvu Uniqlo.
I dok se fast fashion modne marke već odavno hvale svojim conscious i sličnim kolekcijama, kad su luksuzni modni brendovi u pitanju u ovaj su projekt uključene bile samo dvije kuće – Valentino i Burberry.
Prema riječima jedne od autorice projekta Kristen Brodde, oklijevanje da se luksuzne modne kuće uključe u taj proces iznenadilo je nju i njen tim, a takav su stav očekivali upravo od mass market brendova.
“Tražili smo od brendova da preuzmu odgovornost za čitav proces proizvodnje i lanac snabdijevanja, a ne samo da se fokusiranju na finalni proizvod. I gledajući taj cjelokupni proces, mogu reći da je modna industrija zaista postala primjer svim ostalima”, dodala je.
Svi detoxbrendovi počeli su raditi transparentno i prema pravilima o smanjenju utroška vode, a čak 72% brendova koji su se uključili u ovaj hvalevrijedan proces već je pristalo da otkrije (ili je otkrilo) spisak svojih dobavljača tokom cijelog procesa, uključujući i one koji boje i peru tkanine.
Izvor: buro247 Foto: Pixabay