Irina Shayk je postala lice brenda Furla

by | 3 Februara, 2020

Nova reklamna kampanja italijanskog brenda Furla istražuje tipične italijanske koncepte.

Ruska top manekenka Irina Shayk i njen filmski partner Argentinac Nikolas Ripola razgovaraju o tome šta su Amore (ljubav), Modernita (aktuelnost), Eleganza (elegancija), Design (dizajn), Colore (boja) i, naravno, Italijana.

Furla

Čini se da takav međunarodni skup naglašava kosmopolitizam brenda – da, dolazi iz Italije, ali svi razumijemo ove zajedničke vrijednosti. Reklamna kampanja, koju je snimio fotograf Giampaolo Sgura, pokazala se kao italijanska, ironična i živahna.

Furla

“Moja torba zna sve o meni”, kaže Irina i vadi razne sitnice iz nje. “Čuva moje tajne i lične stvari.” Ups … ponekad vrlo lične!

Furla

Crno-bijela klasika idealna je za poslovne stylinge, ležerne casual haljine u toplim bojama, a svijetle provokativne torbice različitih boja – za promjenu stylinga, kao i samog raspoloženja.

Furla

Tako Furla želi pokazati da uz pomoć dodataka lako možete unijeti boju i radost u svakodnevni život.

Izvor: grazia.rs