Ovi komadi iz Zare postaju popularni ovog ljeta
Možda mislite da je ovih deset komada odabrano zbog naših ličnih preferencija i onoga što nam nedostaje u ormaru, ali ako tako mislite, varate se ...
Nova reklamna kampanja italijanskog brenda Furla istražuje tipične italijanske koncepte.
Ruska top manekenka Irina Shayk i njen filmski partner Argentinac Nikolas Ripola razgovaraju o tome šta su Amore (ljubav), Modernita (aktuelnost), Eleganza (elegancija), Design (dizajn), Colore (boja) i, naravno, Italijana.
Čini se da takav međunarodni skup naglašava kosmopolitizam brenda – da, dolazi iz Italije, ali svi razumijemo ove zajedničke vrijednosti. Reklamna kampanja, koju je snimio fotograf Giampaolo Sgura, pokazala se kao italijanska, ironična i živahna.
“Moja torba zna sve o meni”, kaže Irina i vadi razne sitnice iz nje. “Čuva moje tajne i lične stvari.” Ups … ponekad vrlo lične!
Crno-bijela klasika idealna je za poslovne stylinge, ležerne casual haljine u toplim bojama, a svijetle provokativne torbice različitih boja – za promjenu stylinga, kao i samog raspoloženja.
Tako Furla želi pokazati da uz pomoć dodataka lako možete unijeti boju i radost u svakodnevni život.
Izvor: grazia.rs