Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Ovog proljeća Guess s ponosom predstavlja glumicu, pjevačicu, plesačicu, preduzetnicu, filantropkinju i modnu ikonu Jennifer Lopez kao glavno lice brenda.
Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.
“Kad god surađujem s više ljudi pomislim koji lik mogu biti. Inspiraciju smo pronašli ovaj put u italijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to”, rekla je Jennifer.
[smart-grid]
[/smart-grid]
Foto: Guess