
Kako nositi bermude: Savjeti za elegantan i svestran izgled
Bermude postaju pravi hit proljeća i ljeta 2025. godine! Iako kratke hlače mogu biti zabavne za pravu priliku, nisu najpraktičniji ljetni odjevni ...
Karlie Kloss, svjetski poznati model, biće zaštitno lice Lindexa za Matthew Williamson kampanju ove jeseni.
Lice Matthew Williamsona je takođe na slikama kampanja, čime i on lično pridonosi izgledu i dizajnu kolekcije. Fotografije za kampanju su napravaljene u studiu u Londonu, a Matthewov privlačan karakter se manifestuje kroz njegov dizajn. Fotografije pokazuju kričavu mješavinu printova, dezena i dekorativnih detalja, zajedno s dodatcima i luksuznim donjim rubljem.
“Oduvijek me privlačio veoma prizemljen i neobavezan glamur. Mmoje kolekcije sadrže boje, printove i detalje koji komadima daju posebnu notu vedrine i optimizma”, kaže Matthew Williamson o svom SOS – Sense of Style.
U posljednje dvije godine Lindex usko je radio s britanskom marketing agencijom Saturday, koja se takođe zalaže za ideju i misiju kampanje.
“Više sam nego zadovoljan s Matthew Williamson kampanjom. Pojaviće se u većini medija, na internetu. Na mjestima gdje sprovodimo kampanju imamo interesantan i iscrpan materijal o dizajneru i kolekciji. Započeli smo kampanju prije nekoliko sedmica tako što smo našim kupcima dali detaljne informacije na Facebooku, Instagramu i našem E-magazinu”, kaže Johan Hallin, direktor marketinga i koncepta u Lindexu.
U vezi s Matthew Williamson kolekcijom biće i specijalno dizajnirana majica s karakterističnim printom “Pokaži malo ljubavi”, koja će biti će biti potpisana od istog britanskog dizajnera i biće u prodaji. Majica uokviruje čitavu suštinu kampanje, a posebno zato što će čitav profit biti doniran borbi protiv karcinoma dojke. Majica će biti dostupna u prodaji u svim Lindex dućanima od 18. oktobra.
“To je tako značajna stvar i jako sam ponosan time što ću učestvovati u Lindexovoj sjajnoj kampanji i time dati svoj mali doprinos u ovom dobrom djelu”, kaže Matthew Williamson.
Kolekcija će biti u prodaji od 18. oktobra u odabranim Lindex dućanima od kojih je jedna u Sarajevu u Importanne Centru, i na lindex.com, a 10% ukupnih prihoda će biti donirano borbi protiv karcinoma dojke.