Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Za Kate Moss ovo je sedmi angažman za poznatu britansku modnu kuću, dok je za mladu Kaiu Gerber ovo veliki korak u karijeri kao njena prva reklamna kampanja za Stellu McCartney.
Dizajnerica poznata po održivoj modi i ekološki osviještenoj proizvodnji, novu kampanju za nadolazeće proljeće potpisuje fotograf Johnny Duffort koji se poslužio s nekoliko očitih motiva kako bi što bolje prenio ideju brenda.
Cirkularne fotografije jednostavna su reprezentacija cirkularnog modnog sistema koji se iznova vraća u obliku remakea, a u ovom slučaju, poznavajući estetiku i poslovanje Stelle McCartneya, u pitanju je jasna referenca na cirkularnu ekonomiju odnosno pozitivno poslovanje koje ne šteti okolini i podstiče napredak industrije.
Čak 60 % kolekcije u posljednjih nekoliko godina koje je predstavila dizajnerica, izrađeno je od održivih materijala.
Na primjer, Kaia u novoj kampanji nose tie-dye kombinezon od organskog pamuka, a Kate izgleda odlično blještavoj haljini od održive viskoze. Ovo je tek jedan od primjera kako održiva moda može izgledati i te kako luksuzno, ne zagađuje okolinu i ciklus postaje djelotvorniji i osvješteniji.
Takođe, nakon izlaska kampanje, najavljen je i izlazak filma kao popratni materijal nove kolekcije koji će biti vidljiv na službenim stranicama brenda i platformama društvenih medija.
https://www.instagram.com/p/BsbaMk_hDzF/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_camera
Izvor: fashion.hr