Ovi komadi iz Zare postaju popularni ovog ljeta
Možda mislite da je ovih deset komada odabrano zbog naših ličnih preferencija i onoga što nam nedostaje u ormaru, ali ako tako mislite, varate se ...
Zvali ih mi Post-Milenijalcima ili Generacijom Z, većina pripadnika pomenute mlade generacije još se nalazi u tinejdžerskim godinama, a mada mnogi od njih još ne raspolažu svojim (teško zarađenim) novcem već roditeljskim džeparcem, krivo bi bilo misliti kako Generacija Z ne troši.
Ali, na šta troše pripadnici te marketinški zanimljive generacije?
Najnovija su istraživanja pokazala kako Post-Milenijalci najviše novca vole da ostavljaju na blagajnama streetwear brendova ili pak onih modnih imena koji su se uspjeli prilagoditi i usvojiti popularnu uličnu estetiku koja je okupirala ormare i Instagram profile.
Adidas se po prvi puta našao na TOP 10 listi imena omiljenih modnih brendova među pripadnicima Generacije Z, a na listu se uvukao i Supreme kao i Vans. Nike je i dalje najpopularniji, ali je spomenutom brendu popularnost pala s 31% na 23% i to samo od prošle godine. Brendovi koji su redizajnirali estetiku devedesetih godina takođe su vrlo primamljivi novčanicima Generacije Z, a za tu je popularnost posebno zaslužna logomanija koju su u svoje estetike ugradili Gucci, Tommy Hilfiger i Champion – svi su se navedeni modni brendovi našli na listama omiljenih.
Od prošle sezone, potrošnja Post-Milenijalaca porasla je za šest posto. Djevojke su izjavile kako većinu finansija troše na odjeću i obuću, dok je moda na drugom mjestu dečkima, odmah nakon hrane i pića.
Foto: Gucci Izvor: fashion.hr