
Kako nositi bermude: Savjeti za elegantan i svestran izgled
Bermude postaju pravi hit proljeća i ljeta 2025. godine! Iako kratke hlače mogu biti zabavne za pravu priliku, nisu najpraktičniji ljetni odjevni ...
Otkako je Riccardo Tisci postao kreativni direktor Burberryja, uslijedio je uzbudljiv period za britansku kuću: taj je brend počeo predstavljati zanimljive limitirane kolekcije, kao i saradnje. Jedna od najavljenih bila je ona s britanskom dizajnericom Vivienne Westwood, a kampanja koju je fotografisao slavni David Sims napokon je objavljena.
Spoj punka i naslijeđa, buntovništva i tradicije, prošlosti i budućnosti – stoji u opisu kolekcije Vivienne Westwood & Burberry.
Riječ je o limitiranoj kolekciji Iconic komada iz arhive dizajnerice koji su, posebno za ovu prigliku, prekriveni vintage kariranim uzorkom britanske modne kuće.
[smart-grid]
[/smart-grid]
“Vivienne Westwood jedna je od prvih dizajnera zbog kojih sam i ja počeo sanjati da postanem dizajner”, izjavio je Riccardo Tisci dodavši: “Ona je buntovnica, punkerica i kreativna britanska ikona bez rivala koja je inspirirala i uticala na legije dizajnera i umjetnika posljednjih 50 godina”.
U kolekciji se mogu pronaći svilene košulje, beretke, sako na dvostruko kopčanje, hlače visokog struka, kratke hlačice, kao i gležnjarice na vezanje i čarape, a u sklopu toga predstavljen je i uniseks t-shirt na kojem je Westwood ispisala rečenicu: “Cool Earth has a plan to save rainforest”.
Radi se, naime, o podršci neprofitne organizacije Cool Earth koji se bavi zaštitom šuma i edukacijom o klimatskim promjenama, a Westwood i Tisci su zajedno došli na ideju podržavanja tog važnog cilja. Osim toga, dio zarade od prodaje komada iz kolekcije ići će tom fondu.
[smart-grid]
[/smart-grid]
Jedno od lica u kampanji je i bivši supermodel Kate Moss, a čitava se kolekcija može naručiti online na stranici brenda. Osim toga, dostupna je i u tri evropska butika brenda u Londonu (Regent Street), Milanu (Via Montenapoleone) i Parisu (Faubourg Saint-Honoré).
Izvor: buro247