Smeđa obuća: Elegancija i sofisticiranost u svakodnevnim kombinacijama
Smeđa obuća, iako često zanemarena pred crnim klasikom, nudi nevjerovatnu prilagodljivost i sofisticiranost koja može podići svaku odjevnu ...
U proljetnoj Lindex kampanji u fokusu je održivost, a većina jeansa ove modne marke od januara 2016. proizvodi se od organskog pamuka, pritom štedeći vodu, energiju i hemikalije. Uz novi asortiman jeansa za žene i djecu, Lindex i dalje postavlja standarde.
“Veoma smo ponosni što smo u našem proizvodnom procesu većine jeans-a smanjili uticaj na okolinu. Ovo je veliki korak prema našem cilju da do 2020. godine, 80 procenata svih Lindex odjevnih predmeta izrađujemo sa više održivih procesa”, kaže Anna-Karin Dahlberg, menadžer za podršku u procesu proizvodnje u Lindex-u.
Neki od komada u kolekciji “Better Denim” su potpuno održivi; napravljeni od organskog pamuka, sa ukrasima proizvedenim koristeći manje vode energije i hemikalija. Sav jeans sa pet džepova ima veličinu printanu na pojasu, smanjujući upotrebu papira zbog nekorištenja uobičajenih etiketa sa veličinama. Kod potpuno održivog jeans-a etikete su napravljene od recikliranog papira, te zakačene uzicom napravljenom od organskog pamuka. Neke od jeans hlača su još više održive zbog upotrebe ukrasa poput rajsferšlusa, dugmadi, nitni i bedževa napravljanih od održivih materijala.
Za kampanju “Better Denim”, Lindex takođe predstavalja prvi obnovljeni artikal – patike napravljene od korištenog jeans-a. Svi dijelovi obuće su održivi, pravljeni od jeans platna koji se prikuplja iz postpotrošačkog tekstila za ponovnu upotrebu i recikliranje. Jeans patike su napravljene u saradnji Lindexa, Myrorna i Fair Unlimiteda.
Lindex “Better Denim” kolekcija u prodavnice u Bosni i Hercegovini stigla je 29. februara.
Tekst i foto: PR