Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Proljetna kampanja italijanskog brenda LIU JO predstavlja osvježeni koncept lansiran u jesen 2016. godine i svojevrsnu odu ženskom prijateljstvu.
Poruka je fokusirana na originalno saučesništvo koje dvije žene mogu da formiraju, na njihovu snagu i zavodljivost. U pitanju su vrednosti koje čine DNK brenda i esenciju LIU JO dame.
Atraktivne fotografije su nastale u Milanu, a kampanja je svježa, pozitivna i savremena. Njene glavne junakinje su američki top modeli Martha Hunt i Jasmine Tookes. One su otjelotvorenje novog raspoloženja najtoplije sezone.
Dvadesetsedmogodišnja Marta Hunt, prepoznatljiva po plavoj kosi, predivnim plavim očima i zanosnim punim usnama, zvijezda je međunarodnih modnih pisti, jedan od Viktorijinih anđela, ali i dio super grupe modela koja se pojavljivala u spotu Taylor Swift. Upražnjava jogu i vodi računa o zdravom načinu života. Može se pohvaliti cifrom od 2 miliona pratilaca na Instagramu.
Dvije godine mlađu Afro-Amerikanku iz Kalifornije Jasmine Tookes, smatraju jednim od najprominentnijih modela današnjice. Ćerka poznate celebrity stilistkinje Cary Robinson, debi u svijetu mode imala je uz Bruce Webera kao jedan od Viktorijinih anđela, a godine 2016. bila je odabrana da nosi Bright Night Fantasy Bra, vrijedan famoznih 3 miliona dolara, optočen dijamantima.
Ove dvije dame veže prijateljstvo i u privatnom životu. Pripadaju generaciji nezavisnih i dobro organizovanih modela koje su uvijek u pokretu. One su žene radoznale prirode koje se vješto hvataju u koštac sa svakodnevnim izazovima.
Stav i moto kampanje #StrongTogether (jake zajedno) odlično oslikava prirodu njihovog odnosa i stil kampanje brenda LIU JO za sezonu proljeće/ljeto 2017.
https://www.youtube.com/watch?v=xrGMIwk8aXw
IZVOR: HARPER'S BAZAAR