Slavna pjevačica Madonna (57) je nakon objavljivanja novog albuma pokrenula i reklamnu kampanju za svoj novi parfem Truth or dare. U nizu fotografija se ističe pjevačicin seksipil kojim odiše čak i u šestoj deceniji života.
Kraljica popa je poznata kao multitalent i radoholičarka pa je odlučila ponovo skrenuti svu medijsku pažnju na sebe provokativnim i erotičnim fotografijama u kojim dominiraju boja njenog tijela i crna. Slavna Madonna je još osamdesetih proslavila korzete, a čak ni sada ne odustaje od njih dok se posmatra u ogledalu za potrebe snimanja kampanje za njen novi parfem, prenosi tabloid Sun. Truth or dare se sastoji od niza drugih proizvoda, uključujući donji veš, cipele i čizme. Idućeg mjeseca će svi produkti sa Madonninim imenom biti na policama američkog lanca prodavnica Macy's. Madonna je otkrila da je parfem inspirisan njenom majkom, koja je umrla od karcinoma dojke 1963. u 30. godini, te je priznala kako je najstarije sjećanje na njenu majku miris cvijeća.