Mango i H&M razbjesnili kupce: Odjeća veličine 38 i 40 je za punije dame

by | 28 Januara, 2014

Velike modne kuće “Mango” i “H&M” predstavili su nove kolekcije, u kojima su modeli veličine 38, odnosno 40 jasno označeni kao garderoba za punije žene. Dok se s jedne strane čuju pohvale jer su žene s oblinama na taj način dobile bogatiju ponudu odjeće, s druge strane dolaze kritike da je riječ o velikoj stigmatizaciji.

49413_vio2_630x0

Kolekcija “Violeta” modne kuće “Mango” sastoji se od modela čije se veličine kreću od 40 do 52. Kupci u Velikoj Britaniji i Španiji negoduju zbog jasnih implikacija da je garderoba veća od 38 namijenjena punačkim osobama.

“Tajna novog projekta leži u tehničkim detaljima od veličine do veličine i visokom kvalitetu odjeće idelanoj za svaki dio dana i namijenjenoj ženi koja želi da se osjeća privlačno, seksi i moderno”, saopštila je ova kompanija.

U vladi Velike Britanije pozdravljaju ovakav potez.

“Ovo je raznolikost i dobar poslovni potez, istraživanje pokazuje da su ‘plus size’ žene frustirane zbog lošeg izbora odjeće koja im je dostupna i da ih zbunjuje ponuda koja ih odvaja od ostalih žena”, rekla je Jenny Vilot britanska ministarka za prava žena i jednakost polova.

Ali kupci i brojne grupe potrošača na Twitteru ističu da baš ovakav potez “Manga” čini to razdvajanje i da postiče poremećaje u ishrani.

Trish Halpin, urednica “Marie Claire” ima razumijevanje za ovakvu odluku poznatog brenda jer ‘plus size’ žene odavno imaju problem da pronađu adekvatnu garderobu.

Modni brend “H&M” novim modelima je ‘plus size’ žene označio kao “M” veličinu, odnosno broj 38.

“Ovo je model iz kolekcije ‘plus size’ “H&M”, nije i čudo što djevojke misle da treba da tako izgledaju, sramota”, glasio je jedan komentar na Twitteru.

Veliki bijes kupaca “H&M” je izazvao u Švedskoj gdje se pojavila nova kolekija. Ali ova modna kuća je malo fleksiblnija od “Manga” pa je pitanje da se oznake promjene ostavila otvorenim za dalju diskusiju.

Izvor: blic.zena.rs