Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Španski high street brend Mango predstavio je novu kampanju za nadolazeću sezonu, fotografisanu u meksičkom Yucatánu, čiji vizuali prizivaju ljeto.
Manekenke Anna Ewers, Rebecca Longendyke i Vittoria Ceretti uputile su se tako, za potrebe kampanje “Shared Moments” na uzbudljivo putovanje od glave do pete odjevene u nove modele cjenovno pristupačnog brenda izrađene od prirodnih materijala.
Osim toga, pojedini komade odjeće i modne dodatke koji su zvijezde kampanje izabrali su followeri brenda Mango na Instagramu, u sklopu kolaboracije “Mango Community Choice” u kojoj je brend u novembru prošle godine tražio svoje fanove pomoć pri odabiru modela koji će se snimati u kampanji za sezonu proljeće/ljeto 2020.
Kolekcija je inspirisana 70-im, a fotografije s ulica Meride i Valladolida, u kombinaciji s cvjetnim haljinama, torbama od rafije i ravnim sandalama s kaiščićima izazivaju nostalgiju. Tu je i prigušena paleta boja koja spojena sa sustainable tkaninama izrađenima od pamuka i recikliranih materijala te casual siluetom koja evocira ljetno period u kojem je sve opuštenije. Maxi haljine s volanima i izrezima, trodijelna odijela u kombinaciji s lepršavim bluzama ili pletene hlače, modeli su koje španska modna marka predlaže za ljeto u retro stilu.
U kombinaciji s kožnim torbama i sandalama, predimenzioniranim okvirima sunčanih naočala te zlatnim nakitom i onim izrađenim od drvenih perli, svi outfiti dobivaju vintage štih, a izdvojeni, ovi se komadi mogu kombinovati s većinom basic stvari koje čuvate u ormaru.
[smart-grid]
[/smart-grid]
Izvor: buro247.hr Foto: Mango