Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Victoria's Secret ne odustaje od pokušaja rehabilitacije nakon niza neuspjeha!
Pad prodaje i skandalozno otkazivanje Victoria's Secret Fashion Showa 2019. natjerali su ih da sagledaju sve greške! I brend je počeo hitno da ih popravlja.
Prvo je potpisan ugovor sa transrodnom manekenkom Valentinom Sampaio – tako da se brend konačno distancirao od rodnih stereotipa.
A sada je Victoria's Secret objavio novi katalog donjeg veša koji je u osnovi drugačiji od svih prethodnih.
Naravno, Victoria's Secret “anđeli” i dalje emituju seksi izgled na fotografijama. Ali u eri feminizma, postao je potpuno drugačiji. Nisu potrebni osmijesi i koketne poze za muškarce – samo ozbiljne, samouvjerene žene u svojoj neodoljivosti.
Uzgred, promijenio se i sam veš. Ružičasti komadi su potonulu u zaborav: nikoga ne zanima život lutke Barbie u kućici za lutke. Photoshop je minimalno korišćen.
Victoria's Secret reklamne kampanje oduvijek su bile poznate po svojoj savršenoj ljepoti: lica i figure modela usavršavani su Photoshopom. U novoj reklamnoj kampanji sve je baš kao kod ljudi: Jasmine Tookes ima strije, zaobljene kukove Taylor Hill, a Romi vidljiv stomačić.
Zajedno sa tipičnim “anđelima” Candice Swanepoel, Jasmine Tookes, Elsom Hosk i Romee Strijd, učestvovala je Lorena Duran. Ovo je prvi plus size model u istoriji Victoria's Secret brenda.
Izvor: grazia.rs