Ovi komadi iz Zare postaju popularni ovog ljeta
Možda mislite da je ovih deset komada odabrano zbog naših ličnih preferencija i onoga što nam nedostaje u ormaru, ali ako tako mislite, varate se ...
Zvanični sajt britanskog luksuznog brenda ima mogućnost igranja online igara koje je kreiralo odjeljenje za digitalnu trgovinu kompanije.
Sada svako može da isproba novi Burberry, a stanovnici Londona ga mogu čak i reprodukovati na velikom ekranu u glavnoj gradskoj prodavnici. Jelen obučen u kaputić iz nove kolekcije modne kuće izabran je za glavnog lika igre. Vaš cilj je da skočite na Mjesec i sakupljate nagrade. Za posebna dostignuća, igrači će moći da dobiju posebne gifove, kao i virtuelne jakne.
Mark Morris, potpredsjednik digitalne trgovine, rekao je da je pojava online igara povezana sa širenjem mladih potrošača širom svijeta. Takva igrica, prema riječima direktora, može pomoći mladima da se bolje upoznaju sa novom kolekcijom.
“Znamo da oni žive u okruženju koje se stalno razvija, kako na mreži, tako i van mreže, i drago nam je što se mogu pridružiti Burberry zajednici i takođe istražiti našu novu kolekciju kaputa na ovaj način”, kaže Mark.
Učesnici iz Velike Britanije, SAD-a, Kanade, Kine, Japana i Koreje mogu se takmičiti u osvajanju prave jakne Burberry Puffer Collection.
Izvor: grazia.rs