Ovi komadi iz Zare postaju popularni ovog ljeta
Možda mislite da je ovih deset komada odabrano zbog naših ličnih preferencija i onoga što nam nedostaje u ormaru, ali ako tako mislite, varate se ...
Ranije smo govorili o tome kako je pandemija COVID-19 uticala na modnu industriju. Sada je poznato i da će Paris Fashion Week, takođe biti održan na posebnoj online platformi od 6. do 8. jula.
Ovu vijest objavili su predstavnici Francuske federacije visoke mode. Novi format predviđa postavljanje revija svake modne kuće u formatu kreativnog filma ili videa. Dodatni sadržaji biće uključeni u uređenom dijelu platforme. Sve ovo biće široko distribuirano na glavnim međunarodnim medijskim mrežama.
Termin “haute couture” je sertifikacija francuskih modnih kuća, koju kontroliše Sindikat visoke mode i diktiraju pravila koja regulišu broj sati ručnog rada, vrste nakita i kreativnost. Chambre Syndicale uključuje 16 francuskih brendova kojima je dozvoljeno učešće na Sedmici mode. Među njima su Chanel, Christian Dior, Jean Paul Gaultier, Maison Margiela, Schiaparelli i Givenchy.
Podsetimo da je dizajner Giorgio Armani najavio je da će nova Armani Prive kolekcija biti prikazana u januaru. Jean Paul Gaultier je odustao od couture poslovanja. Givenchy trenutno nema kreativnog direktora, pa će vjerovatno biti obustavljena proizvodnja haute couture. Balenciaga brend je trebalo da prikaže debitantsku kolekciju modnog dizajnera Demne Gvasalie u julu, ali je takođe odložio predstavljanje kolekcije.
Izvor: grazia.rs Foto: Louis Vuitton Runway / Paris Fashion Week :: Guliver/Getty Images