Ovi komadi iz Zare postaju popularni ovog ljeta
Možda mislite da je ovih deset komada odabrano zbog naših ličnih preferencija i onoga što nam nedostaje u ormaru, ali ako tako mislite, varate se ...
Drama, intrige, skandali, amnezija nakon saobraćajne nesreće, ucjene, nekoliko šamara i oportunističkih brakova, hapšenja, dijamanti, svila i over-the-top frizure. Radnja Versace holiday kampanje u mnogo čemu podsjeća na kič i glamur sapunica iz osamdesetih godina ili pak na živopisne ljubiće kakve je pisala Jackie Collins.
Italijanska modna kuća Versace igrala je na okušanu kartu dodavši u novu kampanju infuziju dobre stare nostalgije, a za kičastu sagu koja vrvi skandalima i glamurom zaslužna je Sarah Baker – multimedijalna umjetnica s adresom u Londonu poznata po provokativnim radovima koji istražuju pojam luksuza, celebrity kulture i mode kroz ličnu prizmu, obično inspirisane ljubavnim romanima i sapunicama.
“Sarah je vizionarka i tačno zna kako predstaviti idealnu Versace ženu. Moj dizajn ima ulogu da osnažuje žene i ovaj projekt to sjajno prikazuje”, izjavila je Donatella Versace povodom izlaska ovogodišnje holiday kampanje.
Projekt će, naime, biti centralni dio drugog izdanja britanskog modno-umjetničkog magazina “Baroness” koji su pokrenuli kreativni direktor Matthew Holroyd i urednica magazina Dazed&Confused, Isabella Burley.
Priča se sastoji od šest dijelova, a u glavnim se ulogama, odjevene u blještave Versace kreacije, nalaze Helena Christensen i sama Sarah Baker.
Osim odjevnih komada iz praznične kolekcije italijanske modne kuće, čitava kampanja snimljena je na setu koji čine detalji iz linije Versace Home. Kič, glamur i blještavilo u fokusu su ove jedinstvene modne priče, no ono što posebno volimo je igranje na kartu nostalgije koja je, moramo priznati, opet upalila.
Izvor: buro247.hr