Ovi komadi iz Zare postaju popularni ovog ljeta
Možda mislite da je ovih deset komada odabrano zbog naših ličnih preferencija i onoga što nam nedostaje u ormaru, ali ako tako mislite, varate se ...
Nova beauty kampanja Dolce&Gabbana sa Sophijom Loren u glavoj ulozi prvi je dio od navodna tri.
Legendarni režiser Giuseppe Tornatore predstavlja nam sicilijanski svijet Sophie Loren. Muziku je radio sjajni Ennio Morricone.
U priči, italijanska porodica (Sophia i njenih pet sinova) vraća se na svoje porodično imanje da ga obnovi i očuva ga za buduće generacije. Zidovi se ruše, dragoceni murali oživljavaju, krov je ponovo postavljen i grane drveća u bašti su obrezane.
Sve ovo se dešava u 15 sekundi i poslije gledanja klipa ostaje osjećaj usamljenosti i nepripadanja, kao da smo grane koje je Sophia isekla sa drveća u svojoj bašti. Pogledajte klip a onda se zapitajte – šta se to upravo dogodilo?
Prema riječima dizajnera, Sophija Loren neiscrpan je izvor njihove inspiracije i počastvovani su što su na ovaj način doprinijeli njenom stvaralaštvu.
[youtube AGH0Ilb17c]
Izvor: Life Content