Kaftanka – pret a porter linija Kaftan studija
Osluškujući želje ljubiteljica njihovog rada, dizajnerice Kaftan studija predstavljaju svoju pret a porter liniju pod imenom Kaftanka Kaftanka diz...
Žene koje kupuju donji veš popularnog brenda Victoria's Secret sve više vrše pritisak na njih da u ponudu uvedu modele veša namijenjene krupnijim damama.
Zbog toga je pokrenuta peticija koju je već potpisalo nekoliko hiljada ljudi.
Ovaj popularni brend pokriva 35 posto tržišta donjeg rublja, što je mnogo više od bilo kog drugog proizvođača. Najveći broj gaćica koje nude u svojoj kolekciji je konfekcijskog broja 46. Međutim, dame i dalje nisu zadovoljne. One od proizvođača putem peticije traže da se uvedu i plus size veličine.
Diane Drew, žena koja je pokrenula peticiju, ima problem jer ne može da kupuje u njihovim prodavnicama, iako bi jako voljela.
“Moja kreditna sposobnost je dovoljno dobra za njihove proizvode, ali činjenica da u prodavnici donjeg veša mogu da kupujem samo parfeme, losione i sprejeve za tijelo, govori mi da moje proporcije nisu dovoljno dobre za njih. Svake godine pratim modnu reviju Victoria's Secreta i umirem od želje da kupim nešto od toga, ali nažalost ne mogu jer za mene nikada nema odgovarajuće veličine”, rekla je nezadovoljna Drew.
Ona dodaje i da bi ovaj brend trebao dobro da razmisliti o tome da pokrene plus size kampanju jer u Americi ima oko 100 miliona žena koje su na odjeću plus size veličine prošle godine potrošile oko 17.5 milijardi dolara.
Victoria's Secret je prvo imao parola Savršeno tijelo (The perfect body), a kasnije je pokrenuo novu kampanju pod sloganom Tijelo za svakog (A Body For Every Body).
Izvor: Life Content