Woman.Comm of the Year: Regionalna nagrada za žene iz komunikacijske industrije
Sarajevska Vijećnica 6. decembra domaćin je svečanosti Woman.Comm of the Year, gdje će se nagraditi žene koje pomiču granice u komunikacijskoj indu...
Brending konferencija ove godine donosi diskusiju o utopiji, distopiji i ulozi AI-a u kreativnoj industriji
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija. Zato je pravo vrijeme za dvanaesto izdanje Brending konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom Brand New Humanity postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost, do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI-em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti?
Koje će pozicije nestati, a koje nastati?
Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Brending konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro na: www.branding.ba
Via Media